Secret Santa 2018

Det var mycket riktigt min secret Santa som skickat paket :)
Jättefina klappar och ett rim med ledtrådar :D
15445664544753105909626792411823.jpg
 
Väntar också på min beställning. Så segt med oberäkneliga webshoppar. Har det inte kommit på fredag får jag ta mig ut i rushen och springa runt då jag vet vad jag tänkt mig.
 
Hämtade ut mitt paket igår. Hela kartongen verkar vara inslagen så jag vågar inte öppna den :). Den får ligga och vänta tills julafton. :D

Vi som fått paket:

1. hemlig
2. Madalitso
3. Masse
4. Marty
 
Måste bara säga att jag har en lite elak tomte i år.
Först får jag min paket så tidigt att det känns olidligt för någon så nyfiken som jag är att behöva vänta ända till julafton.
Sedan ligger det kuvert i lådan. Min tanke är ju ledtrådar och att sätta igång och klura. Vilket ju kunde stillat nyfikenheten lite grann.
Vad har då tomten gjort?
Jo skrivet på kuvertet att jag ska öppna paketen först.

Alltså här kommer jag att våndas jättelänge. Det kommer att kännas som att julafton är väldigt långt bort.
Precis som när man var liten.

Så egentligen ska jag tacka min tomte som på det här viset får mig att få tillbaka samma förväntan som man hade som barn inför julen.
TACK! :love:
 
Min "mottagare" kommer få ytterligare ett till paket, så småningom.... Det beställdes typ samma dag som vi fick veta vem man skulle tomta för, men det har inte kommit ännu :(
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 719
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 479
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 215
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 755

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp