Secret Santa 2018

Hur tänker ni på antalet saker ni köper?
Tänker varje år att jag kanske skickat för lite
Tycker det är svårt, men det är väl det budgeten är till för. Minst 100 kr på så många paket man känner att man vill skaffa.
Hellre några få väl valda än massa krafs, är min tanke. Men det kan ju också vara flera väl valda :D.
 
Nu har jag en plan, ska införskaffa del ett idag och del två imorgon, om allt går enligt plan! Att vabba litet barn har sina fördelar :D
 
Hur tänker ni på antalet saker ni köper?
Tänker varje år att jag kanske skickat för lite
Är lite olika. Jag brukar sällan pricka alla ledtrådar men försöker få till typ 3 ledtrådar iaf. Jag förväntar mig heller inte att någon hittar något för alla mina ledtrådar. De fungerar mest som inspiration tänker jag :). Någon gång har jag även gått utanför ledtrådarna efter lite stalkning av personen i fråga :).
 
Går också mycket efter ledtrådarna och försöker pricka åtminstone en del av dem.
Tror jag har handlat klart nu, eventuellt blir det något mer
 
Fick förvånansvärt bra ledtrådar och allt föll liksom på plats med en gång.
Den största oron var saker jag behövde skicka efter, men fick ett sms ikväll om att det finns att hämta ut.
Har bara en sak kvar, men vet inte om den är genomförbar annars är alla ledtrådar avprickade.
 
Hmmm, hade ju en bra plan, men den gick inte i uppfyllelse... :cautious: tänkatänkatänka
 
Visst var det min hemliga tomte som skickat paket. Inte färre än 6 det julklappar :nailbiting::D. Så spännande. Alla låg packade i en kartong från Hööks, så min tomte har nog häst själv :p.
Labben tyckte vi skulle öppna redan nu, men det får vänta (suck :p).
IMG_20181209_170908.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 263
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 606
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 950
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp