Secret Santa 2018

Åh, vad svårt! Har fått bra ledtrådar och borde kunna komma på något bra och vettigt.. men det vill sig bara inte! Har ju några dagar till så får hoppas jag kommer på något..
 
Det här var inte lätt, men nu har jag äntligen hittat något jag gillar.
MEN fick beställa från nätet så nu hoppas jag det hinner fram i tid så jag hinner skicka det :nailbiting:
 
Har handlat.
Blev enligt mig lite träffsäkert på några ledtrådar och förhoppningsvis gillar mitt offer vad den får..
 
Jag blev lite osäker nu om jag ska packa in alla delar i vars ett paket och lägga i en låda eller om jag ska lägga allt i lådan och sen slå in lådan??:confused:

Sicket i-lands problem:rofl:
 
NEEEEJ! Fick precis mail om att två av mina tänkta paket var slut i lager. Dags att tänka om och jag har inte tiiiid! Jaja, back to klurastadiet
 
Jag har fått info om att Santa har lämnat in ett paket! Så spännande!

Jag sitter fortfarande på helspänn om mina klappar hinner komma i tid. Idag var jag på stan och köpte hem en del i alla fall, och imorgon hinner jag nog fixa det sista. Så kom igen nu PostNord, kom med sista klappen nu!
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 626
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 355
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 174
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 642

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp