Secret Santa 2019

Okej då får jag köpa på mig ett lager nästa gång jag kommer till en större stad, tyvärr har vi inte Kahls här på landet.
Jag tror att det var något utgående lager eller något men jag kan kolla när jag går förbi nästa gång och se om jag kan skicka flera åt dig? :D
 
@WS6

Hann du läsa nödrimmet till bootsen? :rofl:

Nu är paket nr 2 beställt. Jag beställde det direkt till dig, så du får rimmet här :D

När en reser och far
kan det vara svårt med ett kar
hur morgonteet i en sig tar
 
@WS6

Hann du läsa nödrimmet till bootsen? :rofl:

Nu är paket nr 2 beställt. Jag beställde det direkt till dig, så du får rimmet här :D

När en reser och far
kan det vara svårt med ett kar
hur morgonteet i en sig tar

Jo då jag läste rimmet, trodde det va en ledtråd till dig/nick/dyl sen öppnade jag paketet.. 😁

Tack snälla, väntar med spänning! 😊
Hoppas det dyker upp utan strul! Gillar inte posten just nu, väntar både paket och post som borde ha dykt upp..
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 792
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 626
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 282
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 819

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp