Secret Santa 2019

Mitt andra paket är fortfarande puts väck.. 😢

Men idag hämtade jag ut ett annat paket från bästa tomten @prallan! (jag har dock fortfarande inte fått nån avi..)
Tack snälla, den är jättefin! Och kommer användas väl! 😃
 

Bifogade filer

  • IMG_20200111_140157.jpg
    IMG_20200111_140157.jpg
    158,5 KB · Visningar: 43
Mitt andra paket är fortfarande puts väck.. 😢

Men idag hämtade jag ut ett annat paket från bästa tomten @prallan! (jag har dock fortfarande inte fått nån avi..)
Tack snälla, den är jättefin! Och kommer användas väl! 😃
Inspirationen var att min man dricker oxå en jättekopp med te varje morgon och åker vi iväg någonstans är det svårt att hitta så pass stora koppar vilket ledde till att han har en resekopp, som tål att resa 😀
 
  • Gilla
Reactions: WS6
Inspirationen var att min man dricker oxå en jättekopp med te varje morgon och åker vi iväg någonstans är det svårt att hitta så pass stora koppar vilket ledde till att han har en resekopp, som tål att resa 😀


Skitsmart ju! 😀
Jag har testat den, den är god att dricka ur! Och snygg är den också!
Återigen - stort tack! ☺
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 699
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 443
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 204
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp