Secret Santa 2019

Jag känner att jag varit lite tyst i den här gruppen. För mkt på jobbet och sjuk katt är ingen bra kombo. Jag klurar dock som tusan på klappar, tycker att jag fått bra ledtrådar i sig men vill såklart så till det där klockrena. :)
Imorgon efter jobbet är det dags att se om jag kan hitta den perfekta julklappen. 😊
 
Sådär- nu har jag paketerat färdigt och som vanligt går jag igenom tre faser i den här processen:

1. Åh! Varför fick just jag den svåraste personen av alla?! ÅÅÅhhh, vad, vad vad! ska jag hitta på??:arghh::arghh::arghh:
2. Ah ! Jag kom på en bra grej! Detta blir perfekt. Trallalalala! Packar och pysslar skitnöjt:bump::bump:
3 Ångest! Detta blir INTE bra! Alldeles för fel, lite, billigt, fult och värdelöst - hoppas offret aldrig kan lista ut vem som är tomte.:nailbiting::cry::down:

O_o
 
Sådär- nu har jag paketerat färdigt och som vanligt går jag igenom tre faser i den här processen:

1. Åh! Varför fick just jag den svåraste personen av alla?! ÅÅÅhhh, vad, vad vad! ska jag hitta på??:arghh::arghh::arghh:
2. Ah ! Jag kom på en bra grej! Detta blir perfekt. Trallalalala! Packar och pysslar skitnöjt:bump::bump:
3 Ångest! Detta blir INTE bra! Alldeles för fel, lite, billigt, fult och värdelöst - hoppas offret aldrig kan lista ut vem som är tomte.:nailbiting::cry::down:

O_o
Jag relaterar SÅ mycket till alla tre faser🙋‍♀️
 
Jag har försökt att inte överkomplicera men ändå kört lite twist på klapparna hoppas jag så att det blir lite kul.. Allt är i princip klart, det bara att försöka ta sig iväg till posten så småningom och skicka iväg det också.
 
Jag skulle hämta ut en beställning efter jobbet och tänkte ivrigt att jag kunde kanske skicka iväg det imorgon redan :idea: Men väl på plats så visade det sig vara på det andra stället, jag som var dum och inte läste sms:et tillräckligt noga :banghead::meh:
Får klura på om jag kan hämta ut det imorgon istället på något vis :cautious:
 
Paketet hämtades men tråkigt nog var en av sakerna jag beställde helt trasig :down: men den viktigare saken av de två var hel så jag får reklamera och nöja mig med det jag har tror jag. Hoppas att mitt offer blir nöjt också även om jag inte prickade alla punkter!
 
Jag hade ju också lite otur med det jag beställt, och jag kan verkligen inte vänta på en ny med tanke på var jag skickar ifrån. :( Känner att jag är ute i sista minuten ändå, men jag ska ta en tur ut imorgon och komplettera så det blir säkert bra! Det är ju fortfarande roligt!
 
Paketet hämtades men tråkigt nog var en av sakerna jag beställde helt trasig :down: men den viktigare saken av de två var hel så jag får reklamera och nöja mig med det jag har tror jag. Hoppas att mitt offer blir nöjt också även om jag inte prickade alla punkter!

Så synd!
Men som sagt blir det säkert bra ändå.
Jag tvivlar på att det egentligen är någon av "offren" som har några krav eller mer förväntningar än bara en överraskning. Kraven på tomteriet hittar vi på själva! :D
 
Jag hade ju också lite otur med det jag beställt, och jag kan verkligen inte vänta på en ny med tanke på var jag skickar ifrån. :( Känner att jag är ute i sista minuten ändå, men jag ska ta en tur ut imorgon och komplettera så det blir säkert bra! Det är ju fortfarande roligt!
Vad tråkigt, men det blir säkert bra ändå! :up::love:
Eller så kan man skicka i efterhand, det har hänt förut om jag minns rätt.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 320
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 617
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 951
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp