Secret Santa 2019

En del av min plan sprack faktiskt, halvt förväntat. Lita inte på hemsidors lagersaldon i din butik ;)
Men jag hittade plan B.
Jag gillar vad jag skrev och stoppade i.
Ska bli kul sedan så småningom att höra vad mitt offer tyckte om det...
 
Kommer som vanligt skicka precis innan tiden är slut 😂
Allting har kommit iaf, nu ska jag barahinna slå in och skicka men det löser sig ;)
 
Ja då var allt på plats och bara att slå in sakerna. Vad händer då?
Jo tejpen lyser med sin frånvaro.
Vet att jag köpte förra veckan för att ha hemma och nu hittar jag varken den eller någon annan tejprulle.
 
Näe, jag tror inte att min bästa grej kommer att dyka upp :( Såå tråkigt. Har anmält försändelsen som försvunnen till Post- och telestyrelsen (den skickades inte spårbart tyvärr) men har inte så stort hopp om att den kommer återfinnas.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 286
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 612
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 950
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp