Secret Santa 2019

Jag undrar om mitt paket kommer fram imorgon. Det blir spännande! Jag är nyfiken men har inga problem med att vänta med att öppna tills tiden är inne. Har man tur kan ju julklappen vara kläm- och kännbar dessutom!

Jag undrar hur det kommer gå med gissandet 🙄.
 
Jag undrar om mitt paket kommer fram imorgon. Det blir spännande! Jag är nyfiken men har inga problem med att vänta med att öppna tills tiden är inne. Har man tur kan ju julklappen vara kläm- och kännbar dessutom!

Jag undrar hur det kommer gå med gissandet 🙄.
Var inte orolig, man får fritt antal gissningar! I värsta fall är det bara att vänta till alla andra har listat ut sina tomtar så hugger du den sista bara :D
 
Jag börjar bli orolig att jag
1. kommer göra min mottagare besviken.
2. kommer inte kunna lista ut vem som stickade min present.
men det ordnar nog sig i alla fall.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 258
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 605
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 950
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp