Secret Santa - 2020

Det är här!!!! 😍 @Sel
97D2B16A-32D8-4C93-ACDC-DFC49DC4E96C.jpeg

Tack vare fullmakten som hade hunnit bli registrerad kunde sambon äntligen hämta ut paketet 😆
 
397A381F-2A1A-47BE-850C-BA3D083BABA8.jpeg

Nä men alltså vad har jag förtjänat för att då detta?! Helt perfekt @Sel 😍 Vågar absolut påstå att den som väntar på något gott väntar inte för länge.
Alltså filten är en skotsk handvävd filt i 80%ull / 20%bomull och kunde inte vara vackrare eller mer passande nu när vi ska ha minusgrader hela veckan! Och vakumpumpen till vin är helt perfekt eftersom den vi hade gick sönder i lördags 😝 underbart! Tack så himla mycket @Sel 🥰
 
Thojoo, vad glad jag blir @Malibu_Stacy! :bump::bump::bump: Lite avbrott i Januarivardagen? :D

Så roligt att du gillar dem! Jag tyckte egentligen att jag hade sett ett mönster med schnauzrar på i butiken, men det visade sig vara små skotteterriers och det gick ju inte för sig. Så det fick bli en filt/scarf med nationaltislar på istället. :D Och så lyckat med pumpen! Jag trodde nog att ni säkert hade en i huset men tänkte att äsch - man kan ju vilja ha mer än en vinflaska öppen. ;)
Banoffeecurden var bara på kul! Jag ville köpa den åt någon och du var den enda som fick klappar av mig i år. :heart
 
Thojoo, vad glad jag blir @Malibu_Stacy! :bump::bump::bump: Lite avbrott i Januarivardagen? :D

Så roligt att du gillar dem! Jag tyckte egentligen att jag hade sett ett mönster med schnauzrar på i butiken, men det visade sig vara små skotteterriers och det gick ju inte för sig. Så det fick bli en filt/scarf med nationaltislar på istället. :D Och så lyckat med pumpen! Jag trodde nog att ni säkert hade en i huset men tänkte att äsch - man kan ju vilja ha mer än en vinflaska öppen. ;)
Banoffeecurden var bara på kul! Jag ville köpa den åt någon och du var den enda som fick klappar av mig i år. :heart
Haha, det är underbart att få öppna paket i januari! Och jag är så glad att jag äntligen fick ut det, har haft sådan ångest och stress över det ända sedan jag insåg att körkortet är borta.
Det känns jättekul med nationaltistlarna, passar in bra här hemma med färgerna också 😍 Banoffeecurden var superrolig, ska hitta på något kul med den 😄 Sambon älskar allt med banansmak så hon ville öppna den direkt!
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 022
Senast: _Elly_
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 582
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 939
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp