Secret Santa - 2020

:arghh: Hur är det ens möjligt att paketen blir så mycket större med papper än utan? Julklappspapper är ju så tunt! :cautious: Tur att man ändå är en katastrof på att slå in så det gör inte så mycket om man knölar pappret lite för att få ner i lådan. :angel: Det tuffar på med mina paket, några grejer var väldigt enkla, andra lite klurigare och nu ska jag fundera på om jag har tänkt rätt eller om jag ska tänka om. :rofl:
 
Det kan ju hända att man går för att leta Ss-klappar och shoppar till sig själv istället :angel: men en Potterhead kan ju inte låta bli en sån här påse! :love:
Visa bifogad fil 60856
Det där händer mig ungefär varje år 😅. Det blir bara så dyrt med SS då...

Ett av mina paket levererat. Det andra som jag väntar på har börjat röra på sig så det dyker nog upp inom närmsta dagarna. Sen är det bara lite småfix kvar 🥰
 
Jag tycker inte att någon ska stressa eller förutsätta att paketen skickas iväg tidigt. 16/12 är sista skickdag och då är det så. Ingen ska behöva ha dåligt samvete för att de inte hann skicka iväg denna vecka, det är dessutom inte alls orimligt att flera inte fått hem det som som beställt ännu så då blir det ju omöjligt att skicka första veckan liksom.
Detta ska vara en kul grej som får folk att må bra.
 
Alltså jag är så pepp på att få se vad alla andra får! Hade nästan velat se vad alla skrivit för ledtrådar tillsammans med vad man fått, bara för att klura kring hur ens SS tänkt ^^
 
Väntar bara på den sista delen nu men den har jag ingen kontroll över. Leverantören brukar dock vara pålitlig 😊
 
Har fått meddelande om att min ena grej är på väg. Ska smita in till stan i morgon på dagen för att se om jag hittar något mer. En grej är inhandlad på Reko-ringen också.
 
Det kan ju hända att man går för att leta Ss-klappar och shoppar till sig själv istället :angel: men en Potterhead kan ju inte låta bli en sån här påse! :love:
Visa bifogad fil 60856

Hände mig med idag. Kom hem med några nystan ullgarn som jag kan sysselsätta mig med när jag ska varva ner i jul (göra ingenting alls är inte riktigt min grej..)
Ingen julklapp dock..
Ärligt talat kollade jag en gång innan helgen också. Slutade med att jag köpte en sån där batteridriven ljusslinga till mig själv. Värsta skräpet egentligen men ser faktiskt riktigt mysig ut här i fönstret.

Well well. Lär ju inte få några klappar i år förutom från min hemliga tomte (no press :p det är självvalt) så får väl passa på att unna mig lite :)
 
Jag har fått paket!!! Älskar dig redan Secret Santa :love:, så fint och gulligt inslaget. Fick en kartong och ett extra bonuskuvert (kommer bild i nästa inlägg). Och en väldigt bra ledtråd så nu gäller det att börja klura.
img_20201201_164611-jpg.60874
 

Bifogade filer

  • IMG_20201201_164611.jpg
    IMG_20201201_164611.jpg
    179,7 KB · Visningar: 231
Jag är glad ju längre mitt paket väntar med att komma tror jag, runt 18-20e är lagom.. om det kommer nu blir det svårt att klara att gå och vänta på att få öppna ju.:angel:
 
:arghh: Hur är det ens möjligt att paketen blir så mycket större med papper än utan? Julklappspapper är ju så tunt! :cautious: Tur att man ändå är en katastrof på att slå in så det gör inte så mycket om man knölar pappret lite för att få ner i lådan. :angel: Det tuffar på med mina paket, några grejer var väldigt enkla, andra lite klurigare och nu ska jag fundera på om jag har tänkt rätt eller om jag ska tänka om. :rofl:
är ju rätt tjockt i kanterna där man vikt ned och så?
Snören tar en himla plats om du har det... Jag tror jag har en lämplig låda, hoppas det går i...
 
Skriver här och hoppas min tomte läser, gärna skicka tidigare då jag kan inte hämta ut paket veckan julafton är.


Kul att klura på ledtrådar, jag hoppas jag har lyckas denna gång :D Håller med om julklappspappret, riktigt fascinerad hur mycket plats det tar O_o
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 812
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 655
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 294
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 861

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp