Secret Santa 2021

Man brukar kunna få använda big santas adress om man frågar snällt 😊. Det har jag gjort någon gång. Har också försökt lämnain det i någon annan stad ett par gånger 😅. Allt för att förvirra 😇
Kanske att jag kan sno sambon som avsändare då för att förvirra... Hmm.

Inser att buke är fullt av spioner nu som gömmer sig överallt med tanke på era egenutvecklade spårningsförvirringsmetoder :laugh:
 
Gav mig på beställa julklapp, lagom stressa över mina egna paket ska komma med post m.m så fixar lite till :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 200
Senast: grodan21
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 602
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 949
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp