Secret Santa 2021

Jag har lite ångest, TROR att jag kanske kan ha hittat någon vettig grej till mitt tomte-barn, men tänk om det blir helt fel??!! Vill ju göra offret glad liksom 🤷😬

Jag kände mig jättenöjd med mina idéer, men nu är jag ungefär livrädd över att tomte-barnet blir besviken! 🙈🤣

(Men samtidigt så känner ju jag att jag kommer bli jätteglad över vad jag än får, dels för att jag får en julklapp öht, men också att någon faktist har lagt ner tid på att tänka ut en klapp till just mig! :love: Men fortfarande livrädd att tomtebarnet blir besviken! 🙈)
 
Jag kände mig jättenöjd med mina idéer, men nu är jag ungefär livrädd över att tomte-barnet blir besviken! 🙈🤣

(Men samtidigt så känner ju jag att jag kommer bli jätteglad över vad jag än får, dels för att jag får en julklapp öht, men också att någon faktist har lagt ner tid på att tänka ut en klapp till just mig! :love: Men fortfarande livrädd att tomtebarnet blir besviken! 🙈)
Exakt så 🙈
 
🎄🎁

Jag tror ledtrådarna jag fick hade passat perfekt hos rätt tomte, men själv är jag lite vilsen 🙃. Det gör nog inget, för det finns ledtrådar jag kan jobba med ändå.

Är alltid så nyfiken på vilka ledtrådar som folk tycker är svåra. Finns det generellt svåra ledtrådar eller beror det mest på vem de hamnar hos? 😁
 
🎄🎁

Jag tror ledtrådarna jag fick hade passat perfekt hos rätt tomte, men själv är jag lite vilsen 🙃. Det gör nog inget, för det finns ledtrådar jag kan jobba med ändå.

Är alltid så nyfiken på vilka ledtrådar som folk tycker är svåra. Finns det generellt svåra ledtrådar eller beror det mest på vem de hamnar hos? 😁

Jag tycker att innan offren delas ut så säger nästan alla att de har skrivit så himla dåliga ledtrådar till sina tomtar, och när offren har delats ut så säger nästan alla att de fått så bra ledtrådar av sina offer 😅🤶🏻
 
Igår beställde jag en första klapp! :bump: Den var inte riktigt som jag tänkt, men det är bara för att jag fick upp en perfekt bild i huvudet på vad jag ville ha, saken existerade men var SLUTSÅLD och omöjlig att få tag på. Så det här var näst bästa. Hoppas att mitt tomte-barn gillar den!
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 810
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 652
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 293
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 856

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp