Secret Santa 2021

8A2C7CF2-C87F-439F-8AC0-C29CF2C4E442.jpeg


I vÀntan pÄ Ärets julklapp njuter jag av mina tidigare Secret Santa-klappar. Den fina krukan jag fick av @Takire 2019 och muggen jag fick av @Ceta förra Äret.

Älskar Secret Santa! đŸ˜đŸ™đŸŽđŸ€¶đŸ»
 
Visa bifogad fil 80700

I vÀntan pÄ Ärets julklapp njuter jag av mina tidigare Secret Santa-klappar. Den fina krukan jag fick av @Takire 2019 och muggen jag fick av @Ceta förra Äret.

Älskar Secret Santa! đŸ˜đŸ™đŸŽđŸ€¶đŸ»

NÀr jag hÀmtade ut krukan pÄ utlÀmningsstÀllet gick jag direkt in och handlade. DÀrefter var krukan bara borta och jag blev sÄ arg/ledsen att det slog gnistor om mig nÀr jag pÄ vÀg ut ur affÀren mÀrkte att nÄgon hade STULIT paketet. Svettig och Ängande och arg pÄ allt och alla fick jag stÀlla mig i kön till utlÀmningen igen. Det visade sig att jag inte tagit med paketet ifrÄn disken...

(Kanske bĂ€st att sĂ€ga att jag brukar inte vara fullt sĂ„ tokig, men jag hade nog en dĂ„lig dag och alldeles för varma klĂ€der inomhus 😬)
 
NÀr jag hÀmtade ut krukan pÄ utlÀmningsstÀllet gick jag direkt in och handlade. DÀrefter var krukan bara borta och jag blev sÄ arg/ledsen att det slog gnistor om mig nÀr jag pÄ vÀg ut ur affÀren mÀrkte att nÄgon hade STULIT paketet. Svettig och Ängande och arg pÄ allt och alla fick jag stÀlla mig i kön till utlÀmningen igen. Det visade sig att jag inte tagit med paketet ifrÄn disken...

(Kanske bĂ€st att sĂ€ga att jag brukar inte vara fullt sĂ„ tokig, men jag hade nog en dĂ„lig dag och alldeles för varma klĂ€der inomhus 😬)

Plötsligt kÀnns mitt strumpÀventyr ganska milt. :angel:
 
NÀr jag hÀmtade ut krukan pÄ utlÀmningsstÀllet gick jag direkt in och handlade. DÀrefter var krukan bara borta och jag blev sÄ arg/ledsen att det slog gnistor om mig nÀr jag pÄ vÀg ut ur affÀren mÀrkte att nÄgon hade STULIT paketet. Svettig och Ängande och arg pÄ allt och alla fick jag stÀlla mig i kön till utlÀmningen igen. Det visade sig att jag inte tagit med paketet ifrÄn disken...

(Kanske bĂ€st att sĂ€ga att jag brukar inte vara fullt sĂ„ tokig, men jag hade nog en dĂ„lig dag och alldeles för varma klĂ€der inomhus 😬)

Haha! Det var ju faktiskt jĂ€tteroligt 😂
 
Jag har kommit pĂ„ en rolig ledtrĂ„d till mitt offer, men slipar fortfarande pĂ„ det sista med paketet 😊. Kanske att jag hinner en tur imorgon.
 
Jag vill passa pĂ„ och tacka min snĂ€lla tomte som INTE skickat nĂ„t paket Ă€n. InsĂ„g precis att jag dessutom mĂ„ste vĂ€nta till julafton för att höra vad mitt tomtebarn tycker om paketet frĂ„n mig, oavsett nĂ€r hen fĂ„r paketet. Det hade jag liksom förtrĂ€ngt
 :crazy:

TÄlamod Àr verkligen inte min starka sida

 
Andra Är har mina ledtrÄdar till offret varit svÄra sÀgs det.
Jag undrar om Ă„rets Ă€r lĂ€tt eller svĂ„r 😇.

Om jag skickat Ă€n? Det Ă€r fortfarande min hemlis 😁.
 
Kanske har jag skickat paket, kanske inte.. Who knows đŸ€·â€â™€ïž
Ser mycket fram emot julafton i allafall, att fÄ paket frÄn hemlig tomte Àr sÄÄÄ spÀnnande :bump:
 
VÀntar pÄ att fÄ hem det mitt offer ska fÄ, hoppas att de hinner fram i tid men det borde det göra
 

Liknande trÄdar

Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 793
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 626
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 282
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 819

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp