Secret Santa 2021

Jag vet att jag är värdelös på att skriva ledtrådar, den jag har fått i år är precis tvärtom.
Har nästan allt klart redan.
 
Mitt offer gav överlag bra ledtrådar, jag har en kanonplan och det passar skitbra med en butik jag ska till på fredag!
Woopwoop :D
 
Jag är ju extremt oanonym på buke, så jag får se om jag spelar med öppna kort på avsändare eller inte. Eller så tror jag bara att alla vet vem jag är. ;)

Det som bekymrar mig är att man inte får öppna julklappen förrän på julafton. :eek: Hoppas på att min tomte är snäll och inte postar paketet för tidigt, för varje dag jag måste titta på paketet kommer att vara en jobbig dag (tur att jag har många adventskalendrar att sysselsätta mig med).

Men visst får man öppna paketet det första man gör på julafton? Snälla?!
 
Jag är ju extremt oanonym på buke, så jag får se om jag spelar med öppna kort på avsändare eller inte. Eller så tror jag bara att alla vet vem jag är. ;)

Det som bekymrar mig är att man inte får öppna julklappen förrän på julafton. :eek: Hoppas på att min tomte är snäll och inte postar paketet för tidigt, för varje dag jag måste titta på paketet kommer att vara en jobbig dag (tur att jag har många adventskalendrar att sysselsätta mig med).

Men visst får man öppna paketet det första man gör på julafton? Snälla?!

Det kan vara någon (ja, jag tittar på dig @gul_zebra :D) som går upp och öppnar 00.01 på julafton :angel: :laugh:
 
Jag är ju extremt oanonym på buke, så jag får se om jag spelar med öppna kort på avsändare eller inte. Eller så tror jag bara att alla vet vem jag är. ;)

Det som bekymrar mig är att man inte får öppna julklappen förrän på julafton. :eek: Hoppas på att min tomte är snäll och inte postar paketet för tidigt, för varje dag jag måste titta på paketet kommer att vara en jobbig dag (tur att jag har många adventskalendrar att sysselsätta mig med).

Men visst får man öppna paketet det första man gör på julafton? Snälla?!
Det finns dom som brukar öppna sina paket 00.01 på julafton 😁
 
Jag är så taggad! :banana: Eftersom det bara är jag, sonen och ev brorsan som firar jul och vi har sagt att vi vuxna inte ska köpa några klappar till varandra så är detta den enda klappen jag får i år så jag är ju extra taggad pga det också.:p:bump: Jag får en julklapp att öppna liksom!:love::banana:😂
 
Jag är så taggad! :banana: Eftersom det bara är jag, sonen och ev brorsan som firar jul och vi har sagt att vi vuxna inte ska köpa några klappar till varandra så är detta den enda klappen jag får i år så jag är ju extra taggad pga det också.:p:bump: Jag får en julklapp att öppna liksom!:love::banana:😂

Samma här! Jag har tänkt att jag ska köpa en julklapp till mig själv, nåt dyrt som jag vill ha (inte kommit på nåt än dock), men det blir ju inte alls samma sak...
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
8 027
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 584
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 939
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 066

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp