Secret Santa 2021

Hur många paket brukar man skicka?
Ny på detta och noll koll..

Jag är ny på det här med, men tänker att jag shoppar loss lite :angel: och sen slår jag in paketen men skickar i en kartong för att spara lite på frakten. Dvs mitt tomtebarn kan nog inte se fram emot nån lastpall (man vet ju aldrig...) utan snarare en kartong men förhoppningsvis flera paket i kartongen.

Jag vet ju tex inte hur mitt tomtebarn bor, så det kanske är jättekrångligt att hämta ut paket där hen bor. Då är det ju bättre att bara behöva hämta ut en gång (fast det vore nästan lite roligt att skicka en hel drös paket så hen blir ökänd på postutlämningen :angel: ) men ändå få flera saker.
 
Jag är ny på det här med, men tänker att jag shoppar loss lite :angel: och sen slår jag in paketen men skickar i en kartong för att spara lite på frakten. Dvs mitt tomtebarn kan nog inte se fram emot nån lastpall (man vet ju aldrig...) utan snarare en kartong men förhoppningsvis flera paket i kartongen.

Jag vet ju tex inte hur mitt tomtebarn bor, så det kanske är jättekrångligt att hämta ut paket där hen bor. Då är det ju bättre att bara behöva hämta ut en gång (fast det vore nästan lite roligt att skicka en hel drös paket så hen blir ökänd på postutlämningen :angel: ) men ändå få flera saker.
Tror det är så de flesta brukar göra, enlugt mina erfarenheter alla fall :)
 
Jag är så taggad! :banana: Eftersom det bara är jag, sonen och ev brorsan som firar jul och vi har sagt att vi vuxna inte ska köpa några klappar till varandra så är detta den enda klappen jag får i år så jag är ju extra taggad pga det också.:p:bump: Jag får en julklapp att öppna liksom!:love::banana:😂
Samma här! 😁 Köper julklapp till mig själv men den kommer jag ju inte slå in så detta blir det enda (troligtvis) inslagna paketet jag får öppna! 🥰 Firar jul alldeles ensam och jobbar dessutom på förmiddagen så blir mysigt att komma hem till paketöppning senare! 😍
 
Det kan vara någon (ja, jag tittar på dig @gul_zebra :D) som går upp och öppnar 00.01 på julafton :angel: :laugh:
Pfft. Går upp? I'll have you know att jag går inte och lägger mig innan paketet är öppnat :cool::D

Fast jag tror jag öppnade sent förra året! Minns inte riktigt varför men jag trooor att min plan blev kaputski av att jag fick skjutsa syrran med hund till distriktsveterinären mitt i uppesittarkvällen och spendera ett par timmar i väntrummet (hunden på 12 år hade för första gången i sitt liv käkat upp en leksak och fick kräkas. Det ska börjas i tid, typ?) :laugh:
 
Pfft. Går upp? I'll have you know att jag går inte och lägger mig innan paketet är öppnat :cool::D

Fast jag tror jag öppnade sent förra året! Minns inte riktigt varför men jag trooor att min plan blev kaputski av att jag fick skjutsa syrran med hund till distriktsveterinären mitt i uppesittarkvällen och spendera ett par timmar i väntrummet (hunden på 12 år hade för första gången i sitt liv käkat upp en leksak och fick kräkas. Det ska börjas i tid, typ?) :laugh:

😱

(givetvis inte skratt på hundstackaren)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 200
Senast: grodan21
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 602
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 949
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp