Segersjö i morgon...

Status
Stängd för vidare inlägg.
PJaa... jag jobbar oftast när dressyren och banhoppningen går, så jag hamnar för det mesta på terrängen om jag åker till Segersjö. I år kan jag kanske hinna få se lite fler hinder, då jag kan ta med mig permobilen med färdtjänsten. Men 140 spänn... i entré, det smärtar...

Men, jag behöver unna mig något hästigt, det var länge sen sist och vädret ska bli bra, så... vi får se.

Kanske, kanske...
 

Var du på plats? Du får komma nästa år! Då ska jag rida där igen.. 11 år sedan sist :p
 
Var du på plats? Du får komma nästa år! Då ska jag rida där igen.. 11 år sedan sist :p

Jo, jag var där ett par timmar. Men man ser inte så mycket från en permobil...

Mm. För 11 år sen var jag där alla dagar har jag för mig. Då ska jag försöka vara på plats nästa år. Bli inte skraj. Det är en klart större tillställning än för 11 år sedan. Ett himla stort mässområde...
 
Jo, jag var där ett par timmar. Men man ser inte så mycket från en permobil...

Mm. För 11 år sen var jag där alla dagar har jag för mig. Då ska jag försöka vara på plats nästa år. Bli inte skraj. Det är en klart större tillställning än för 11 år sedan. Ett himla stort mässområde...

Jo jag har sett sett 😁 Sånt stör inte oss!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det tog mig 5 år att återfå beviljad färdtjänst trots att jag hade haft det flera år efter hästolyckan. Jag återfick mitt körkort...
Svar
2
· Visningar
527
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 692
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
991
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
728
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp