Bukefalos 28 år!

Segt Buke?

Zizzy

Trådstartare
Någon mer än jag som har haft problem med att ladda sidorna?
När man bläddrar i trådar tar det evigheter eller blir att anslutningen avbröts etc..

Alla andra sidor på nätet fungerar fin fint till och med aftonblaskan så därför jag började filura på om någon mer än jag har problem med Bukefalos?
 
Sv: Segt Buke?

Samma här. Ibland laddar det inte alls. Att backa och prova igen kan hjälpa vilket får mig att misstänka att det är någon reklambanner som ställer till det. Men det är en högst personlig spekulation.
 
Sv: Segt Buke?

Jag har samma problem och min känsla är att det är den rörliga reklamen i överkant som ställer till det. Jag kan se en avsevärd skillnad i hur fort/om det laddar beroende på vilken reklam som dyker upp.
 
Sv: Segt Buke?

Hade tänkt göra en egen tråd om exakt samma ämne men du hade hunnit före. :D

Har som sagt också märkt av det och det är väldigt störande. Funkar för mig med om man backar/uppdaterar och provar igen.
 
Sv: Segt Buke?

Hm, jag trodde att det berodde på min antika slödator och/eller sambon som tankar hem massa skräp. För ja, buke är OFTA segt som kola.
 
Sv: Segt Buke?

Okej inte bara jag som har problem altså..

OK då får vi hålla tummarna att Gunnar fixar detta när han har tid. :laugh:
 
Sv: Segt Buke?

Kan ni återkomma om det fortfarande är problem och med vilka banners det är problem. Jag ser inga problem just nu, men det innebär inte att andra kanske har problem. Sådant här vill jag lösa så fort som möjligt, men lite mer info är nödvändig. Tack för att ni rapporterar!
 
Sv: Segt Buke?

Nu gick det bra men det är å andra sidan helt reklamfritt högst upp för tillfället. Har google-annonsen högt upp till höger.

Gick trögt för ett tag sedan, fortfarande ingen "liggande" banner högst upp men väl rörlig trov-strö reklam högt upp till höger. Google-annonsen verkar fungera bra överlag.

Klickar runt lite:
ÄU. Segt, höger meny + översta bannern kommer inte upp trots att datorn anser sig klar.
Bloggar. Riktigt snabbt och hela sidan inkl. övre bannern (Nokia)
Ridning. Snabbt igen (Manpower + Torvströ)
Senior. Fel vid sidhämtning. Laddar om. OK, förutom bannern högst upp (ruta med kryss i) samt att chatten tar tid på sig.
Avel. Snabbt men utan övre bannern.
Andra djur. Segt. Allt utom övre bannern.
Western. Fel vid sidhämtning. Reload. Segt men komplett sida (Trygghansa)
 
Senast ändrad:
Sv: Segt Buke?

jag upplever att hela buke har blivit segt senaste 2 dagarna, men framför allt verkar det vara bannern högst upp som ställer till det när det är en annons med rörliga bilder, exempelvis viktväktarnas (som visas just nu för mig, tog en bra stund innan sidan laddats så jag kunde skriva inlägget). hoppas det går att fixa :)
 
Sv: Segt Buke?

Den reklam jag har problem med nu är Trygg Hansa reklamen (den lila med den vältande kaffemuggen). Den är dock inte så problematisk så jag måste ladda om sidan men när den kommer upp så vet jag att datorn måste processa den ett tag innan den intressanta texten kommer fram.
 
Sv: Segt Buke?

Jag har haft problem de senaste dagarna, men idag fungerar det bättre igen!
 
Sv: Segt Buke?

Ja man får ha tålamod ibland:crazy: Har t.o.m gett upp vid ett par tillfällen. Hoppas på en lösning snart:) Kan ju inte vara utan Buke...
 
Sv: Segt Buke?

Tog alldelles nyss 10 minuter för mig att komma tillbaka till buke.
Datorn är hyffsat ny så det är (förhoppningsvis) inte den det är fel på.
 
Sv: Segt Buke?

kl

nu är det som vanligt igen! :D:bump:

(bara för det kommer jag säkert få äta upp de orden om sidan säckar ihop igen om en stund:devil:)
 

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 727
Senast: sjoberga
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 035
Senast: Yeah but
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 552
Senast: Hedinn
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 807
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp