Sv: Segt?

Nix, för mig är det fortfarande seeeeegt som kola :(
 
Sv: Segt?

Görel skrev:
Jag också :smirk:


Igår var det helt hopplöst...ändå sitter man här o hetsar :D
Idag är det lite bättre, eller ganska mycket bättre än det varit på flera veckor faktiskt
 
Sv: Segt?

Cronis, det har inte varit långsamt för mig tidigare, så det är inget problem jag "upptäckt" utan något som just uppkommit. Men jag är tveksam till att du ens fattat något av mina inlägg, eftersom poängen inte verkar tränga sig in i din martyr-hjärna. :angel:

/Erica
 
Sv: Segt?

Tack det samma, måste jag säga, eftersom ni uppmärksammar det nu :smirk:

Fast det är ju tur att man överlever :cool:
 
Sv: Segt?

Problemet är att när den tillfälliga segheten, som nu drabbar fler än dig, försvunnit så kommer den långvariga segheten fortfarande att vara kvar i ditt fall.

I dubbel bemärkelse.
 
Sv: Segt?

Vilken tur att jag fattade den piken, :smirk:

/Cronis-med NY dator idag :) (i dubbel bemärkelse)
 
Sv: Segt?

Att säga att det bara fortsätter att drabba Cronis är orättvist eftersom det händer mer än ofta och att det inte är många som påpekar detta utan det blir Cronis varje gång :angel: är väl inte så farligt.
Frågan är väl relevant varför det är så segt och viljan att påtala det känns starkare för en del men inte andra.
Jag kan bli totalt frustrerad över detta då jag dessutom ska sitta och moderera pga av att en del inte kan hålla sig till regler samt lägger in trådar fel är ännu mer eneverande men startar inte en tråd för det (kanske ska göra det).
Bukefaloshjälp är till för att tala om vad som är te.x fel, tips m.m

Just nu är det "lite" bättre och jag är glad att jag inte sitter på modem längre :banana:
 
Sv: Segt?

Fast om du har problem med någon/något så ignorera så slipper du bli irreterad... :idea:
 
Sv: Segt?

Tack!
Men jag fattar inte varför jag måste ta all skit, jag vet ju att det är ett problem, men inte någon :devil: vill se det, mer än du å jag+någon mer.
Å jag blir hackkycklingen. Lite töntigt måste jag säga...
 

Liknande trådar

Kultur Jag är en Sveriges radio nörd. Mest P1 men laddar även hem poddar från P3 och P2 om ämnet intresserar mig. Flamsradio går bort, har...
2
Svar
31
· Visningar
892
  • Artikel
Dagbok ... vill ju komma igång igen med gymmandet men det är så segt. Det kändes iaf bra senast jag var där, blev lite lagom darrig i benen...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Hästnyheter I juni föll Aria Ramkali av sin häst under Nations Cup-tävlingarna i Strzegom och fick flera mindre frakturer i ryggen. Men...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Gunnar
·
Mat Hur sparar ni recept? sett att det finns appar för detta, vilken är bäst? Tänkte överge min gamla receptpärm då det är segt och känns...
Svar
5
· Visningar
511
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp