Asko
Trådstartare
Jag har en fråga till alla som jobbar eller har jobbat som sekreterare.
Jag har fått en ny chef och mötte henom idag. Det var lite prat om att jag skulle kunna jobba närmare med ett par sekreterare, därav en chefsekreterare, och att jag skulle inom snar framtid kunna föreslå nya arbetsuppgifter.
Jag funderar lite på det och tänkte fråga er vad för praktiska arbetsuppgifter det kan ingå i era jobb.
Bokningar av möteslokaler har jag redan lite hand om nämligen men vill gärna få lite översyn eller idéer.
Tacksam för all hjälp!
Jag har fått en ny chef och mötte henom idag. Det var lite prat om att jag skulle kunna jobba närmare med ett par sekreterare, därav en chefsekreterare, och att jag skulle inom snar framtid kunna föreslå nya arbetsuppgifter.
Jag funderar lite på det och tänkte fråga er vad för praktiska arbetsuppgifter det kan ingå i era jobb.
Bokningar av möteslokaler har jag redan lite hand om nämligen men vill gärna få lite översyn eller idéer.
Tacksam för all hjälp!