Bukefalos 28 år!

Selar till liten kanin

cowgirl81

Trådstartare
Vad har ni för storlek på selen till en lejonhuvud / löwenkanin. Får hem en liten nu på torsdag och tänkte köpa en sele till han. Men har ingen aning om vad den har för storlek. Tacksam för svar. :)
 
Sv: Selar till liten kanin

Skulle tippa på att antingen small eller medium funkar, beroende på hur den är byggd (stor, normal, eller liten).
Medium passar iaf lagom på en kanin i dvärgvädursstorlek.
 
Sv: Selar till liten kanin

Han kommer i vuxen ålder väga max 1,5 kilo. :) Så han är rätt liten.
 
Sv: Selar till liten kanin

Nån som vet var man kan få tag i dom. Har läst mycket om bogselen men den kanske blir för stor. Pm gärna om ställe eftersom man inte får lägga ut länkar :)
 

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 252
Senast: Stinaelin
·
Utrustning Bröstan på min sele var med om en liten olycka och behöver sys ihop igen (och ersätta lite läder) men jag känner att jag inte skulle...
Svar
1
· Visningar
360
Senast: yamyam
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 670
Senast: KesoNeso
·
Hundträning Jag har en liten hund med pyttig mun även för sin storlek och mjukt bett. Dessutom så är hon lugnt tempererad och jag jobbar mycket med...
Svar
15
· Visningar
1 006
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp