Sele till Yorkshireterriervalp...

IngelaVelin

Trådstartare
Hej,
har en York-valp på 10 veckor och skulle vilja börja koppelträna honom så smått, men hittar ingen sele som är liten nog?
Köpte först hundsele storlek xs och insåg snabbt att den kan han ha när han är vuxen.
Köpte istället den minsta kattselen jag kunde hitta vilken också är för stor i nuläget.
Någon som har ett tips till mig?
 
Hej,
har en York-valp på 10 veckor och skulle vilja börja koppelträna honom så smått, men hittar ingen sele som är liten nog?
Köpte först hundsele storlek xs och insåg snabbt att den kan han ha när han är vuxen.
Köpte istället den minsta kattselen jag kunde hitta vilken också är för stor i nuläget.
Någon som har ett tips till mig?

Puppia och liknande västselar har jag sett till riktigt små hundvalpar. Ta med dig hunden till en välsorterad djuraffär så kan ni prova er fram.
Julius-selar finns också som väldigt små.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 550
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 521
Senast: Roheryn
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 348
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 955
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp