Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Select Sale på Täby

T

The_Last

Ngn som var där och såg hur det gick?
Många som blev återköp??

Nr 27, vad va d för ngn häst?? (hörde en bekant som nämde den)

Hittade ni ngn framtida stjärna?? ;)

Det blev jättemånga återrop! De som blev sålda var främst efter utländska hingstar. Verkar varar dålig efterfrågan på svenskfödda.
Man kan ju undra hur det blir med priserna på auktionen i okt, när inte ens de bästa svenska hästarna betingar ngt högt pris..

Jag fick dessvärre vara hemma och passa stallet, men min arbetsgivare var där med några åringar.

27 kan ha varit Lando-Czardas en hingst tror jag... :idea:
Har kollat igenom katalogen ett par gånger innan men vet inte var den är nu tyvärr :confused:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6486 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har försökt googla mig till nått slags svar med hittar inget. De är så att min häst skadade sig i boxen för 2 månader sen. Först...
Svar
6
· Visningar
426
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 635
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Under två veckor så hittade jag inte ett enda jobb att söka. Humöret störtdök och hopplösheten växte mig över huvudet. Jag vet så väl...
Svar
0
· Visningar
320
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
902

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Brukstråden 2021
  • Kattbilder #6

Hästrelaterat

Omröstningar