Select Sale på Täby

T

The_Last

Ngn som var där och såg hur det gick?
Många som blev återköp??

Nr 27, vad va d för ngn häst?? (hörde en bekant som nämde den)

Hittade ni ngn framtida stjärna?? ;)
 
Det blev jättemånga återrop! De som blev sålda var främst efter utländska hingstar. Verkar varar dålig efterfrågan på svenskfödda.
Man kan ju undra hur det blir med priserna på auktionen i okt, när inte ens de bästa svenska hästarna betingar ngt högt pris..
 
Jag fick dessvärre vara hemma och passa stallet, men min arbetsgivare var där med några åringar.

27 kan ha varit Lando-Czardas en hingst tror jag... :idea:
Har kollat igenom katalogen ett par gånger innan men vet inte var den är nu tyvärr :confused:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Hästvård Hej! Jag vet inte om detta är rätt ”ämne” att lägga diskussionen i men chansar ändå och hoppas på många kloka och bra svar. Jag har ett...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: Lovisa.E
·
Hästhantering Det dyker ju upp en del tema trådar med jämna mellanrum rum ex klicker och tömkörnings tråden. Jag tänkte vore det inte kul med en last...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 705
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp