Selfråga...

T

Tinnitus

Hej!
Är det någon som har erfarenhet av "Körsele de Luxe" från Börjes? Selen kommer från Holland och har ett hyfsat pris. Någon som sett den och kan berätta om läderkvalitén, hantverket, passformen osv? :confused:
 
Hänger på den här tråden och frågar om någon sett både den och Willabs sele och kan säga vilken som verkar bäst.
 
Jag har sett den, men inte nypt supernoga i den. Den var snygg och så vettig ut, skulle nog kunnat tänka mig att köpa en.
 
Tack för svaret!! Är det någon mer som kollat de här selarna? :)
 
Har 2 willab giggselar och är mkt nöjd med dem. Tycker att lädret är bra och modellen även om jag har valt att ta bort skackelöglorna och bytt ut dem mot maratonkopplingar från Tärnsjö. Tycker nog att de duger gott åt mig som tävlar på lättklass nivå. Att jag har valt maratonkopplingar beror på att jag är trött på att lirka in giggen i öglorna. Med kopplingarna så är öglan öppen så man kan lägga skackeln i den och sedan bara stänga den. :)
 
jodå jag har den till min shettis. tycker att den fungerar alldeles utmärkt, bra läder o passformen är ok (köpte min bättre begad så hur den är som ny vet jag inte, men nu mjuk o smidig). mkt ställbar vilket kan vara trevligt, snyggt huvudlag ... så jag tycker att den är värd priset
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 515
Senast: cewe
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 403
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej. Jag har en hund på 9 månader. Enda problemet med hunden är att den inte kan möta varken människor eller hundar. Han drar och gör...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 697
Senast: Gruvan
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 607
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp