Semester...flirt?!?

Emm

Trådstartare
Hej!

Jag har en kille sen 3 år tillbaka, och vi har det rätt bra, stabilt liksom. Har nu varit på semester i två veckor och på hotellet jobbade det en kille som var hur snygg och trevlig som helst. Hejade bara på honom kort, och pratade aldrig med honom. Fick någon slags tvångstanke på flygplatsen innan jag åkte hem och skrev en lapp med mitt namn och nummer, gav till hans kollega och bad denne ge den till honom. (otroooligt otypiskt mig :o) Så nu när jag kom hem har han lagt till mig på facebook (och jag ser att vi kommer från samma lilla småstad av en slump).

I vilket fall har jag inte accepterat förfrågan ännu, för jag vet inte vad jag håller på med riktigt. Jag är alltså INTE typen som ger mitt nummer till random killar, och jag väntade mig inte att ens få respons?

Kan jag acceptera förfrågan och prata med killen? Har ju inte ens utbytt ngr ord, så vad ska man säga? Det skulle ju vara drygt om jag inte ens svarade. Skulle aldrig vara otrogen och killen är ju i Grekland, men hur fel är konversationen? Och hur börjar den ens?

Some help pleaaase!
 
Sv: Semester...flirt?!?

Eftersom ni kommer från samma småstad kan du väl skriva ngt i stil med "Tyckte jag kände igen dig, vi är ju från samma stad och allt :D"
En vit lögn har väl ingen dött av ;)
 
Sv: Semester...flirt?!?

Skulle du vara okej med att din kille gjorde motsvarande? Dvs. att han lämnade sina kontakt uppgifter till en tjej han tyckte var "hur snygg och trevlig som helst" och sedan hade henne på fb och började prata med henne? Skulle din kille vara okej med att du gjorde det? Skulle du utan problem kunna berätta om killen för din kille och att du har kontakt med honom? Det är ju så olika vilken typ av relation man har till sin partner. En del är ju okej med att deras partner har sex med andra också. Jag hade blivit fruktansvärt ledsen om min sambo gjorde så och jag hade inte kunnat tänka mig att ens lämna ut mina kontaktuppgifter till någon jag kände så inför när jag redan var i en relation. Jag hade känt det som att jag var otrogen om jag hade haft någon jag kände så för på fb och pratat med honom där. Det är så otroligt olika var gränsen går för en själv och för ens förhållande så den enda som kan svara på frågan är du själv.
 

Liknande trådar

H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
64 286
Senast: Hemlig21
·
Relationer Jag har skaffat mig en flirt på jobbet. Det är ganska nytt, bara nån vecka gammalt. Men jag kan inte sånt här!? Helst vill jag dra hem...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
11 812
Relationer Man 1: (Bor i annat land, träffat genom gemensamma vänner på festlig tillställning i sagda land.) Jag: lägger upp bild på fb några dagar...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
33 359
Senast: tjenixen
·
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 708
Senast: melen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp