Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Seminstationer

W

wintersnowdrift

Hur hittar man en bra seminstation i närheten av där man bor? Finns det någon förteckning över dylika på nätet? ASVH har ju en lista, men jag gissar att den inte innehåller alla godkända seminstationer i hela landet (eller?). Tar alla stationer emot alla raser?

//Kristin

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Seminstationer

Alla seminstationer ska ju ha tillstånd av Jordbruksverket, så jag antar att de har en lista över alla.
Och alla tar inte emot alla.
T ex så får inte jag skicka till dom som inte har tillstånd från STC, och tar inte gärna emot andra raser än travare.

Sv: Seminstationer

ASVH har inte listat alla godkända stationer, en del "travstationer" tar emot andra raser så bäst är nog att kolla med Jordbruksverket, som CK säger, och sedan ringa och fråga om ni får komma. :idea:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5531 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundavel&Ras Familjen är sjukt sugen på hund. Tankarna har funnits länge på hund men tajmingen har inte varit rätt. Nu känns det som vi är i ett läge...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 227
Tjatter Snön gloppar från taket, dagarna blir längre och talgoxen sjunger sin vårsång utanför fönstret. Det vädras vår i luften och vad passar...
17 18 19
Svar
363
· Visningar
10 389
Hundavel&Ras En diskussion kring vakthund har dykt upp här hemma, då vi snart flyttar till landet/ut i skogen och min sambo tror inte att corgis är...
23 24 25
Svar
488
· Visningar
21 399
Tjatter Då var det dags för årets upplaga av Secret Santa! Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom reglerna en...
66 67 68
Svar
1 345
· Visningar
48 994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vem är du mest lik på Buke?
  • OS Tokyo 2020 / 2021
  • Jag har aldrig

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat