Seminstationer

W

wintersnowdrift

Hur hittar man en bra seminstation i närheten av där man bor? Finns det någon förteckning över dylika på nätet? ASVH har ju en lista, men jag gissar att den inte innehåller alla godkända seminstationer i hela landet (eller?). Tar alla stationer emot alla raser?

//Kristin
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Seminstationer

Alla seminstationer ska ju ha tillstånd av Jordbruksverket, så jag antar att de har en lista över alla.
Och alla tar inte emot alla.
T ex så får inte jag skicka till dom som inte har tillstånd från STC, och tar inte gärna emot andra raser än travare.
 
Sv: Seminstationer

ASVH har inte listat alla godkända stationer, en del "travstationer" tar emot andra raser så bäst är nog att kolla med Jordbruksverket, som CK säger, och sedan ringa och fråga om ni får komma. :idea:
 

Liknande trådar

Hästvård I somras fick en av våra hästar utslag som såg ut som ringorm. Jag behandlade med ivamerol men blev inte av med det. Under hösten har...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: Emma-pemma
·
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 006
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 086
Senast: Puffindog
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 960
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp