Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
A8CCDE28-B265-4964-818C-C89987E9D70D.jpeg

Alltså, Lofoten orsakade ungefär lika många bilder som jag tar på ett par månader på tre dagar :D Fast det visste jag ju sen innan.
Har brukat skämta om ifall Skrället har extremt låg eller extremt hög självbevarelsedrift mtp att han äter ALLT. Det lutar mer åt det förra efter den här turen, alla klippkanter var verkligen jättespännande och behövde definitivt utforskas :crazy:
 
@Sel Det blir definitivt fler gånger för oss, det var riktigt härligt! Men jag tror att hundarna ska få egna sovsäckar nu när det börjar bli kallare här. Hade ju en av hundarna i min sovsäck nu. Toppen för henne, men blev inte så bra för mig :laugh:
 
Nyplockad tant, som i sedvanlig ordning är hopplös att friställa snyggt :angel:

38734173_2344347372249382_3947256437457027072_n.jpg


Och due to tropikvärmen som huserat här sen i maj, inte i helt optimal kondition. Värmen tar ju mer på henne än på den yngre duracellfauven :D så jag har tagit det rätt lugnt med träning för henne över sommaren och nån katastrof är det ju inte :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
64 117
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 798
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 417
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
371
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp