Senast tagna bilden X

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
20181210_111210.jpg

Gosefluff 😍
 
Ja :( ingen av oss Àr gjorda för att bo hÀr :D han hade behövt nÄn slags vÀrmefilt, utomhus...
Kanske nÄgot för bukes egen UppfinnarJocke att bita tÀnderna i? TÀnker pÄ @MacGyver , som en hundmorgonrock med batterier som det finns strumpor o vantar för oss tvÄbeningar? VÀst o klövjefickor i ett?
 
Oj vad jag fick vÀnta lÀnge idag pÄ djursjukhuset. Började nÀstan oroa mig för att nÄgot hÀnt. Det hade det nu inte, det var bara sÄ att Frej inte hade nÄgon lust att somna! De fick ge honom högre dos för att han skulle göra det. Annars brukar han kunna bli trött inom fem minuter...
20181217_110413.jpg

MÄste kanske börja bÀdda med kuddar igen. Nu har han min pyjamas som huvudkudde.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Hund Gamla trĂ„den lĂ„st, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trĂ„dstartsbild fĂ„r det bli bild #2 av de jag hade tĂ€nkt lĂ€gga in i...
42 43 44
Svar
875
· Visningar
57 094
HÀstmÀnniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonÄren och satt inte pÄ en hÀst pÄ 15 Är. Nu har jag ridit i vuxen Älder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 601
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svÄr situation. Undrar ifall det Àr nÄn hÀr som varit med om nÄt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tÀnkt lÀgga upp lite bilder pÄ instagram och facebook (julkampanj pÄ mina böcker), men jag tycker att det Àr stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
357
Senast: tott
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp