Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
eller sju @Bapelsin
878A4CE3-1D1E-4B01-9A5C-86D14DC27EFA.jpeg
 
Sambons mamma tänkte ta en bild på söta lilla Marvin. Vad hon inte visste var att Marvin är helt omöjlig att fota om man inte ger honom kommando att stanna kvar, för han vet mycket väl att mobilfotande betyder godis vilket innebär att han är sjukt snabb på att rusa fram till mobilen och nosa :D

Resultatet blev något slags gris, tror jag? :laugh:
IMG_20200728_122235_493.jpg
 
Ni som lyckas fota två hundar utan att en blundar och en tittar bort, jag är djupt imponerad :bow:
Bara att göra jäkligt knasiga ljud, eller kasta en pinne så att det prasslar lite i någon buske bakom en :D (och vara snabb med att fota så att de inte får för sig att springa och titta på det prasslande...)
 
Sambons mamma tänkte ta en bild på söta lilla Marvin. Vad hon inte visste var att Marvin är helt omöjlig att fota om man inte ger honom kommando att stanna kvar, för han vet mycket väl att mobilfotande betyder godis vilket innebär att han är sjukt snabb på att rusa fram till mobilen och nosa :D

Resultatet blev något slags gris, tror jag? :laugh:
Visa bifogad fil 54816

Han är helt underbaaaar! 😍
Sagt det länge och en sån här bild övertygar mej bara mer, nån gång ska jag ha en sån! 😍
 
Ja, han är en liten pralin den lille :love:

Han är helt underbaaaar! 😍
Sagt det länge och en sån här bild övertygar mej bara mer, nån gång ska jag ha en sån! 😍
Åh, det tycker jag absolut att du ska ha! :D Marvins uppfödare beskrev rasen som en mix av apa, katt och papegoja – klättriga och finurliga som apor, egensinniga och ofjäskiga som katter, och slänger man en filt över dem (så som man täcker för en papegojbur) så somnar de fort :laugh:

IMG_20200728_215110_519.jpg

Han är ganska söt även med lite avstånd till kameran :p:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
42 43 44
Svar
869
· Visningar
56 837
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
486
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: miumiu
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 427
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp