Senast tagna bilden XII

Red_Chili

Trådstartare
2000 inlägg i förra tråden, dags för en ny :banana:

Inleder med två bilder på min älskade Aysu:

Red_Chili

Trådstartare
Fotade precis en jäkligt ful bild på Aysu :rofl: Skulle visa en vän hur naken mage Aysu har och tja, hon blev något skeptisk till varför jag skulle ha henne på rygg. Inte blir det bättre av blixten heller.

Men ja, där har ni nakenmage. Och så är hon naken på baksidan av låren. Så är det naturligt på henne, hon är inte rakad eller något... Tyvärr. Hade varit skönt om hon hade haft lite päls åtminstone. (och ja, klorna ska klippas idag ;) )

Liknande trådar

• Låst
Relationer Den förra tråden hade 2000+ inlägg och passerat 100 sidor så jag tänkte prova på att starta en ny! Dejten i helgen gick riktigt bra, nu...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
160 783
Övr.Djur Ännu en gång har vi lyckats fylla vår akvarietråd med 2000 inlägg och det är därmed dags för tredje delen av bukes blötaste serie...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
12 540
Kropp&Själ Vi har ju haft två stycken trådar fokuserade på Yoga with Adrienes “30 Days of Yoga”-utmaningar på senaste, men jag tänkte att en lite...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 282
  • Låst
Övr.Hund Sååå, den förra tråden blev full! Dags att fylla en ny ;) Jag kan berätta att i skrivande stund blev jag övergiven av Aysu, hon...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
153 527

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Medryttartråden
  • Dräktiga ston 2020/2021