Senast tagna bilden XII

7E8570EB-8DD5-4AD3-95A2-0DF9148FC9A1.jpeg
 
Hussen sköt en råbock igår, Ebun tycker att rådjur är fantastiska så hon fick komma ut på ett fingerat eftersök. Finns film på hur den 12åriga ridgebacken far omkring som en yster unghund och morrar när rådjuret dras ut från vallen!
Hon lever verkligen upp vid sånna tillfällen tanten! 🥰

CEAFD682-4216-4B60-BFA2-A82B74544335.jpeg
 
Vi var på Boxer-SM i helgen och Winter placerade sig som 4:e bästa hane. Saknade så klart Breeze väldigt mycket just där, hade sett fram emot att visa båda på samma utställning. Men fick i alla fall glädjas åt Winter. :heart

Visa bifogad fil 75471
Grattis! Vilken snygging 🤩
Hade du hunnit anmäla Breeze också? Minns en gång när jag var på utställning och hade anmält flera av mina hundar, varav en hade dött mellan anmälan och utställningen. Var riktigt jobbigt att förklara varför min hane inte var med, jag hade inte gått ut med något offentligt då det var sån stor sorg för mig så ingen visste och frågade såklart därför..
 
Grattis! Vilken snygging 🤩
Hade du hunnit anmäla Breeze också? Minns en gång när jag var på utställning och hade anmält flera av mina hundar, varav en hade dött mellan anmälan och utställningen. Var riktigt jobbigt att förklara varför min hane inte var med, jag hade inte gått ut med något offentligt då det var sån stor sorg för mig så ingen visste och frågade såklart därför..

Tack. :heart Han börjar bli riktigt fin nu när han fyller ut.

Det blev ju sent bestämt med alla utställningar i år så nej, slapp den situationen. Och alla bekanta visste vad som hade hänt eftersom det var i början av året. Men det var just det att jag hade sett fram emot att se båda som vuxna hanar på utställning tillsammans. Breeze tog ju 2:a bästa hane på SM när han var 2 år.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
42 43 44
Svar
873
· Visningar
56 962
Senast: Sel
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 128
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
971
· Visningar
34 192
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Övr. Hund Då den förra nått 2000 inlägg så passar jag på att skapa en ny. :) Fortsätt uppdatera! På torsdag är det dags för HD/ED-röntgen på den...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
172 299
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp