Senast tagna bilden XIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20220120_064138_008.jpg

Vill helst ha sovmorgon.
 
Har nu varit hemma från jobbet i två veckor. Först fick jag symtom från vaccineringen, sen magsjuka och till sist familjekarantän. Första veckan var jag sängliggandes men den här veckan har jag tacksamt åkt till skogen med hundarna för att få lite andrum. Tänk vad glad jag är över deras sällskap. Hela första veckan låg båda två och trängdes med mig i soffan dygnet runt utan någon motion alls. Den här veckan har de gladeligen följt med mig till skogen, först i sakta mak men idag gick vi i vårt normala tempo.
Imorgon bryter vi dessutom karantänen.
Men trots allt, hundarna har varit väldigt nöjda med all tid tillsammans 💜
4C88FFBE-9550-453D-B9F0-8AFC1EC0B3DE.jpeg
 
Valpis :D Imorgon ska jag försöka få hjälp att fotografera någon "riktig" ståbild på henne. Jag tycker att hon är så otroligt fin, men det är såå svårt att fotografera valp utan hjälp, framförallt när man inte hunnit lära valpen att stanna på kommando än och valpen har liiite energi så att den aldrig står riktigt stilla :rofl:
272168034_1095607457842769_2024568482879242217_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 565
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 896
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 264
Senast: Calmiche
·
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
63 875
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp