Senast tagna bilden XIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
20220108_220737-01.jpeg
 
Så himla smidigt med vagnen 😁
Igår gick vi till affären, ca 3 om. Ruben sprang glatt bredvid hela vägen. På hemvägen åkte han i vagnen tillsammans med det vi handlat. Himla smidigt att slippa bära grejerna också 😁
Sambon väntade utanför med Ruben så ingen behöver oroa sig över att vi lämnade honom själv 😊
Självklart fick sambon de vanliga frågorna om det är en valp 😂
IMG_20220108_122324.jpg
 
Va kul! Jag hoppas verkligen vi stöter på varandra på nån agility nån gång (när mina väl tävlar 😅) Hade varit kul att ses och snacka Pumi!
Maken siktar på Guldagility som premiär efter höftoperationen 😊
Hur långt upp i Sverige är ni? Tror Aktivitetscenter i Genevad utanför Halmstad ansökt om en del tävlingar. Nästan hemmaarena nu 😜 Och Gyllene hoppet på Halmstad SBK förstås, i maj 😊
 
Maken siktar på Guldagility som premiär efter höftoperationen 😊
Hur långt upp i Sverige är ni? Tror Aktivitetscenter i Genevad utanför Halmstad ansökt om en del tävlingar. Nästan hemmaarena nu 😜 Och Gyllene hoppet på Halmstad SBK förstås, i maj 😊
Mellan Göteborg och Kungsbacka, så Halmstad funkar fint för tävling :D
Humla är ju så känslig bara, att jag är rätt selektiv med tävlingar att miljöträna på (plus att vi inte har fått slalom att funka än heller, trots 2,5 års träning 🙈)
Sparven blir 18 månader lagom till att köra blåbär i sommar :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 514
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 817
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 080
Senast: Calmiche
·
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
63 513
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp