Senaste hundsport

S

skimmer

Finns det nån snäll människa som skulle kunna scanna in repotaget om chihuahuan och täckestestet till mig? Skulle vara jättesnällt ifall nån hade lust :)
 
Sv: Senaste hundsport

Jag kan scanna dem men jag har ingenstans jag kan lägga upp så stora bilder..
 
Sv: Senaste hundsport

Ja det borde ju gå.. Nu har min bror tagit min dator, på den här finns ingen scanner så jag kan fixa det senare. Under tiden kan du skriva din e-mailadress. :)
 
Sv: Senaste hundsport

Nu mailar jag.. :)
Hoppas texten går att läsa, jag fick förminska ganska mycket för att kunna bifoga bilderna.
 
Sv: Senaste hundsport

Tack så jättemycket! Texten gick bra att läsa :)
 
Sv: Senaste hundsport

Fick du alla sidor? Det ska vara 2 chihuahuasidor och 3 om täckena.
Jag fick meddelanden nyss om att två mail inte kommit fram, men det kanske funkade ändå?
 
Sv: Senaste hundsport

Jag har bara fått chihuahua sida 2, jag tror det var fullt i inkorgen så jag rensade nu. Kan du testa skicka igen?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 752
Senast: Myrten
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 790
Senast: NOC14
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 186
L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många vet så har jag gjort slut med min pojkvän 💔 Eller ja min föredetta pojkvän. Men jag kommer kalla han för T nu. Och...
Svar
12
· Visningar
1 198
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp