Senaste nr av Amelia

Tora

Trådstartare
I senaste numret av Amelia så fanns det reklam för en mugg som man kunde ha tex filmjölk i och så müsli i ett lock. Sedan skruvade man ihop muggen och locket och kunde ta med den i väskan. Tror det var Amelias egna shop som hade den.

Jag har sökt i Amelias shop och hittar inte "muggen" och inte hittar jag tidningen hemma heller :crazy:

Skulle någon vänlig själ som har tidningen hemma kolla var "muggen" säljs någonstans och vad den kallas?

(Kan ha varit i förrförra numret också men jag är nästan hundra att det var i senaste)
 
I senaste numret av Amelia så fanns det reklam för en mugg som man kunde ha tex filmjölk i och så müsli i ett lock. Sedan skruvade man ihop muggen och locket och kunde ta med den i väskan. Tror det var Amelias egna shop som hade den.

Jag har sökt i Amelias shop och hittar inte "muggen" och inte hittar jag tidningen hemma heller :crazy:

Skulle någon vänlig själ som har tidningen hemma kolla var "muggen" säljs någonstans och vad den kallas?

(Kan ha varit i förrförra numret också men jag är nästan hundra att det var i senaste)

Typ nåt sånt här?

http://www.coolstuff.se/KitchPro-Yogurt-Cup
 
Om du menar yoghurt-koppen så har jag sett den i diverse prylaffärer samt på Åhlens och olika nätbutiker. Googla sagaform yoghurtbägare.
 
I senaste numret av Amelia så fanns det reklam för en mugg som man kunde ha tex filmjölk i och så müsli i ett lock. Sedan skruvade man ihop muggen och locket och kunde ta med den i väskan. Tror det var Amelias egna shop som hade den.

Jag har sökt i Amelias shop och hittar inte "muggen" och inte hittar jag tidningen hemma heller :crazy:

Skulle någon vänlig själ som har tidningen hemma kolla var "muggen" säljs någonstans och vad den kallas?

(Kan ha varit i förrförra numret också men jag är nästan hundra att det var i senaste)

Den är slut i Bonniers premiunshop:

http://premiumshoppen.se/web---sf-yoghurtbagare-5017122-444843.aspx?title=AME&category=kokovrigt

Tydligen är den av märket Sagaform så det borde gå att söka på det.

Tillägg: Var tydligen tvåa på bollen @mumin :D
 
Den är slut i Bonniers premiunshop:

http://premiumshoppen.se/web---sf-yoghurtbagare-5017122-444843.aspx?title=AME&category=kokovrigt

Tydligen är den av märket Sagaform så det borde gå att söka på det.

Tillägg: Var tydligen tvåa på bollen @mumin :D
Och där var den. Nu har jag fått frid :D

Fattar inte att jag kunde missa den. Har bläddrat förbi där flertalet gånger :o

Typiskt den var slut. Men nu kan jag tack vare er googla efter den :up:

Tack för hjälpen alla :bow:
 
En sak att lägga till inköpslistan till julklappar till sambon känner jag (eftersom han är dålig på att ta med sig lunch på dagarna).
 
Har en sån. Köpt på maxi. Älskar den!! Lägger frysta hallon och keso i. Müsli i locket. Bästa köpet jag gjort som är onödigt :D
 
Dom hade dom på Maxi :bump:

Men bara i grönt :mad:

Vill ju ha rosa ju :(

Men en grön är nu inhandlad och jag håller ögonen öppna efter en rosa :up:

Tack alla för hjälpen :bow:

Återigen har Buke räddat världen :D
 
Jag köpte mina (rosa) på cervera i somras, så där kan du också leta om du har vägarna förbi. Jag använder dem mest till overnight oats:)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 215
Senast: Anders
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 997
Senast: cirkus
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 588
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 266
Senast: snajl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp