Senaste tagna systemkamera bilder 2021

Okänd

Trådstartare
Har äntligen börjat fotografera med systemkameran efter ett långt uppehåll :) Så bomba med era senaste bilder tagna med systemkamera!

//Tjejen som vill ha lite inspiration :love:
 
peggy_albus_210510.jpg

En av de senaste jag tagit med min systemkamera. Chowvalpen Peggy 4 månader leker med mopshanen Albus 3 år.
 
Vilken kul tråd!

Har också just tagit upp fotointresset efter ett långt uppehåll.

Här är några av mina senaste bilder, och mer kommer nog med tiden! :)
 
Är det någon som har tips på ett bra redigeringsprogram som inte kostar multum? Använder aldrig min kamera för att jag inte kan redigera i datorn, vilket ju är synd.
 
Är det någon som har tips på ett bra redigeringsprogram som inte kostar multum? Använder aldrig min kamera för att jag inte kan redigera i datorn, vilket ju är synd.
Jag använder photoscape x pro och det räcker gott och väl till den redigering jag gör. Finns massor av funktioner jag aldrig använder, men bra, enkelt att komma in i och tämligen billigt tycker jag nog. engångskostnad p strax under 400 kr och sen äger man programmet, s a s.
 

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 077
Senast: Jerseyite
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
356
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 474
Senast: Hedinn
·
Gnägg Jag är jättesugen på att köpa egen häst igen efter långt uppehåll men har kommit igång bra med medryttarhäst och ridlektioner...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 599
Senast: Johannna1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp