Senskydd..

M

miss_willow

Jag har alltid undrat varför Eskadr*n har vart så dyrt och ansetts så bra. Jag har haft flera par andra senskydd och jag tycker de är minst så bra.(har haft eskadr*n också..)
vad tycker ni om de där nya senskydden i h**ks som liknar eskadr*n?? De var ju betydligt billigare än eskadr*n och värkar ju nästan likadanna??
 
Jag har ett par Eskadronskydd som snart är TIO år gammla, har använts flitigt och tvättats i maskin ett antal gångar. Dom är fortfarande lika bra!!!! Lite repiga, men det är det ända. Håller säkert fem år till. :bow:
 
jag älskar mina svarta senskydd, de är i plast med neopreninsida och plastband man knäpper på yttersidan, jätte gamla å rätt fula men jag älskar dom dessutom väger de ingenting och är jätte nätta.
 
min erfarenhet är att eskodron är oerhört bra kavlite,inga "billigar" skydd jag sett har varit lika slitstarka,min e innen på sin 8:e säsong och de lite bleka i färgen men det e de enda..

Ang hööks skydd-har deras andra "egna" varit total kassa
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
673
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
613
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 103
Senast: Norma
·
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 604
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp