Separera facebook från Spotify

Wysiwyg

Trådstartare
I somras råkade jag koppla min facebook till spotify och nu vill jag ha isär dem! Vill inte att mina facebookvänner ska kunna se vilken musik jag lyssnar på eller kunna se mina listor.

Är detta möjligt? Hur?
 
Jag hade samma problem för ett tag sen. Någonstans under inställningar på spotify kunde man "koppla" bort det!
 
I somras råkade jag koppla min facebook till spotify och nu vill jag ha isär dem! Vill inte att mina facebookvänner ska kunna se vilken musik jag lyssnar på eller kunna se mina listor.

Är detta möjligt? Hur?

Jag mailade deras kundsupport, så fixade de det. Har man en gång råkat logga in med fb kommer man såvitt jag kunde hitta inte ut på egen hand igen.
 
@bollen__ @Halfrek @Mabuse

Testade först att gå in på facebook och "blockera" spotify men då ställdes spotify i offline mode för att facebookkopplingen var borta :banghead: Krånglade lite fram och tillbaka och tillslut lyckades jag koppla ihop dem igen. Sen letade jag runt i Spotify och hittade till slut en inställning där som jag tog bort. Efter det kopplade jag även ur facebook och nu är de separerade! :D Tog dock några dagar innan mitt namn försvann från Spotify men nu står bara mitt användarnamn uppe i hörnet :)

Tack för tips!
 
Jag har löst det genom att göra spotifys inlägg på FB privata. Lyckades inte koppla loss helt men nu är det iaf bara jag som ser inläggen..
 
På en Windows går man in på edit som finns i menyn högst uppe till vänster, väljer preferences... och till slut scrollar man ner till social network och klickar på diconnect from facebook och bekräftar. På en mac klickar man på spotify uppe i menyn i stället.
 
Man går in under appar när man är inne på desktop varianten av Facebook, avinstallerar och startar sedan om telefonen(om det är där man brukar köra fb och Spotify)
 
Ställer en annan Spotify-fråga om det går bra i tråden......

Jag har varit inloggad så jäkla länge att jag inte har en susning om mitt lösenord längre. Hur får man tag på det ifall man skulle vilja logga ut någon gång? :confused:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 678
Senast: MML
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 221
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
422
Senast: Fideli
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 164
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp