Ser jag för stor ut?

Megapixel

Trådstartare
Hej, jag är då en 16 åring med stora komplex över mig själv och kan därför inte se en film från när jag rider utan att tycka att jag är för stor och tjock.. Är jag det? Min ponny är ca 137 cm i mkh och jag är ca 164 cm & ca 52 kg. Visa bifogad fil 31546
 
31547
 
Hej, jag är då en 16 åring med stora komplex över mig själv och kan därför inte se en film från när jag rider utan att tycka att jag är för stor och tjock.. Är jag det? Min ponny är ca 137 cm i mkh och jag är ca 164 cm & ca 52 kg. Visa bifogad fil 31546
Jag tror att det är ganska vanligt att uppleva det som svårt att titta på och höra sig själv på film. Man får titta på filmen många gånger och försöka fokusera på det positiva :)
 
Du är ABSOLUT INTE, verkligen inte alls ens pyttelite, tjock iallafall! De tankarna tycker jag du ska gräva ner låångt ner under marken där de hör hemma!

Lite lång kanske du börjar bli rent estetiskt, inte FÖR lång men beroende på hur du rider och så kan du börja märka av lite balansproblem om du växer mer. Men med det sagt finns det många långa som rider ponnyer som man är "för lång" för, men det fungerar jättebra ändå. Det handlar så mycket om balans, ridteknik och inriktning såklart.

Men som det ser ut nu är ni ett jättefint ekipage tycker jag, söt ponny!
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag undrar om jag är för stor för att rida på en Haflinger. Jag är 163 cm lång och väger ca 65 kilo. Är det för mycket för den...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: VincentM
·
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
548
Senast: Roheryn
·
Ridning Har en ponny som är helt omöjlig att hitta sadel på. Har haft ut en sadelutprovare som inte hittat någon sadel då hon har mycket manke...
Svar
10
· Visningar
712
Senast: Lingon
·
Avel Hej! Hur stora var era föl som 6 mån resp 1 år och sen vuxna? Mitt föl är 5 mån och ca 123, hennes mamma är d ponny o pappa 167. Hoppas...
Svar
13
· Visningar
1 247
Senast: Jaasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp