Bukefalos 28 år!

Serier just nu?

MiniLi

Trådstartare
Då var sommarens serier slut och ännu har inte vinterserierna dragit igång.

Jag har under sommaren följt True Blood, Teen Wolf och Falling Skies. Väntar nu på bland annat Vampire Diaries, Fringe, Bones, Nikita, Supernatural..

Men vad finns det annars att se på?
Nyheter eller sånt som kommer igen, tar gärna emot tips på allt sevärt ffa inom samma genrer som de jag listat ovan. Sci-fi, fantasy, äventyr, action mm är alltid uppskattat :)
 
Sv: Serier just nu?

Har du sett Legend of the seeker, Camelot eller Once upon a time? De två sistnämnda ligger fortfarande osedda på min dator :p men nån gång ska jag ta tag att se i dem! Sen finns ju också game of thrones, har du inte sett den, gör det! :)
 
Sv: Serier just nu?

Jag väntar på Once Upon a Time, Merlin och The Vampire Diaries.
Av de nya serierna som kommer i höst ser jag mest fram emot Arrow och Beauty and the Beast.
 
Sv: Serier just nu?

Glömde nämna Sactuary och Haven, båda två har jag på min ska-se-lista och har hört bra om båda... den sistnämnda speciellt om man gillar serier som t.ex. Supernatural.
 
Sv: Serier just nu?

Inte ens i närheten av de kategorier du nämnt, men jag längtar efter Grey's anatomy och How I met your mother :)
 
Sv: Serier just nu?

En kompis tipsade mig om Warehouse 13 :love:, en scifi-serie som är riktigt bra! Jag och sambon gjorde inte annat än att titta på alla avsnitt som fanns, flera säsonger + en som pågår nu. Skitbra! Eureka är också en serie i scifi-anda, sista säsongen sändes nu i sommar.

Annars väntar jag på Greys, HIMYM, The Big Bang Theory, Hawaii five-0, Once upon a time... Och säkert flera som jag inte kommer på just nu :)
 
Sv: Serier just nu?

Har dom ändrat sig?

Dom fick väl en 8e säsong som skall börja i höst igen?

Jag vill se Merlin, Doctor Who och Supernatural i höst.

Har ägnat sommartittandet åt Teen Wolf.
 
Sv: Serier just nu?

*KL*

Blir impad över hur ni hinner/orkar följa så många serier :rofl: väntar endast på The Big Bang Theory :) som det låter som verkar det bli sista säsongen som kommer ut i USA nu :cry:
 
Sv: Serier just nu?

Du har rätt IronWill, det blir en åttonde säsong. Jag är så glad att jag hade fel! Lite förvånad bara att tv.com hade fel då de brukar ha bra koll på läget
 
Sv: Serier just nu?

Men Legend of the seeker är väl nerlagt? Jag älskade den serien och hade gärna velat se mer, ägnade hela graviditeten att se om allt istället.
Jag väntar också på HIMYM, mer än så hinner jag nog inte med då jag inte kan ladda ner.
 
Sv: Serier just nu?

Game of Thrones, The Walking Dead, Grimm och andra icke fantasyserier som finns är väl Weeds, Pan Am och typ Breaking Bad.
Nu har väl alla säsongspaus förutom Grimm som precis börjat igen, men om du inte kollat innan är det ju bara att ladda ner de tidigare säsongerna.
 
Sv: Serier just nu?

Allra allra mest ser jag fram emot nya säsongen av Supernatural, men det kommer ju också en ny säsong av The Walking Dead :banana: Väntar också på New Girl och The Big Bang Theory.
 

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
16 408

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp