Serier på Netflix.

Lilla

Trådstartare
Tänkte skaffa Netflix då folk har rekommenderat Homeland.
Vad tycker ni om Homeland?
Vilka andra serier finns på Netflix som ni gillar? (Overkligt och våldsamt går bort)
 
PPL har jag plöjt på Netflix. House of Cards. Miss Fisher, The Bletchley Circle. Miss Marple och Call the Midwife (sistnämnda riktigt, riktigt bra).

Hoppas på en uppföljare av Bletcley Circle.

Skamligt nog har jag också haft en nostalgitripp med Dawson's Creek....
 
Agent Carter (ligger visserligen under marvel men inte så overklig)
Det finns massor på netflix! Du kan alltid prova en månad först :)
 
Rita, the fall, broadchurch, unbreakable kimmy schmidt, grace & frankie, rectify, better call saul, crossing lines, modern family, lilyhammer, sherlock osv

Vet inte vad gränsen för våldsamt går men massor av kriminalserier också.
 
Tänkte skaffa Netflix då folk har rekommenderat Homeland.
Vad tycker ni om Homeland?
Vilka andra serier finns på Netflix som ni gillar? (Overkligt och våldsamt går bort)

Lilyhammer! Så sjukt rolig att se som skandinav (man behöver inte ens vara norrman ;) )! Och Steven van Zandt är grym hela vägen igenom :D.
 
JA Homeland är fantastiskt bra!! Vet inte hur många säsonger som finns på Netflix men jag tycker att säsong 4 var mest spännande.
 
Orange is the new black :love:
Game of thrones (går nog iof bort på både våldsam och overklig men den är braaaa)
PLL
Glee
Prison break (kollar på nu, såg nästan en säsong på första dagen :angel: )
Breaking bad (dock lite våldsam kanske)
House of cards
Modern family :love:
Suits
True detective

Överlever inte utan netflix.
 
Love Netflix!!

Glee
House of Cards
Orange is the new black
Suits
Modern family
Bing bang theory
The Fall (för våldsam?)
Broadchurch
Grace & frankie
Roswell (för overklig? handlar om ailiens)
The killing (för våldsam?)
Arrested Development (:love:)
Brooklyn nine-nine
Dag
How I met your mother
 
Homeland börjar bra, tycker jag, men den är väldigt ojämn över säsongerna (därmed inte sagt att jag kan sluta titta ;)). Likaså House of Cards; den var också riktigt bra till att börja med, men den orkade jag inte ens följa hela vägen.

Annars rekommenderar jag alltid Orange Is the New Black, Sherlock och Breaking Bad (den sistnämnda är ju bitvis rätt våldsam dock, men det är ju inte för inte som den har blivit typ högst rankad av alla serier, så slänger med den ändå).
 
Rita, the fall, broadchurch, unbreakable kimmy schmidt, grace & frankie, rectify, better call saul, crossing lines, modern family, lilyhammer, sherlock osv

Vet inte vad gränsen för våldsamt går men massor av kriminalserier också.
Dom flesta kriminalserier gillar jag. Med våld menar jag typ krigsfilmer eller filmer som är väldigt råa hela tiden. Criminal Minds är för rått för mig.
 
Orange is The new black gillade jag.

House of Cards var en enda lång segdragen serie.
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 351
Senast: MiaMia
·
Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 595
Senast: Habina
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 107
Senast: Karro-Lina
·
Fritid Jag skaffade nyligen det, för 89kr/månad. Enbart för att kunna streama och se några av mina favoritprogram även uppe i sovrummet. Jag...
Svar
3
· Visningar
516
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp