Serierna som alla gillar - utom du

mandalaki

Trådstartare
Spinoff/ännu en tv-tråd.

Två serier som jag aldrig förstod grejen med var:

  • Breaking bad - fick cancerångest samt tyckte bara det var långtråkigt. NÅN liten identifikation vill jag nog gärna känna, men en gubbe som börjar tillverka knark för att dra in pengar inför sin förestående död ... 😴

  • Suits - töntar i kostymer som drog dåliga skämt med dålig tajming.
 
Prison break
Sons of Anarchy
Suits
Braking Bad
Orange is the new Black
Walking Dead (Ok gillade första säsongen sen gick det utför)
Vikings
Black sails

sen finns det oändligt mycket mer. Trots detta så gillar jag serier. De får dock inte vara på 100 säsonger typ

/Diabetikern som en gång i tiden följde Hem till Gården :D
 
Jag letade efter en serie på säkert tre tjänster igår. Och funderade på att alla andra verkar gilla alla serier, och jag gillar knappt nån.

Så ALLA SERIER, med mycket få undantag.

+1 på den... känner mig som världens surkart som inget duger åt när andra vill rekommendera serier och jag bara känner "amen orka". :o Det enda jag brukar kunna förmå mig att se längre är en och annan deckar-/kriminalserie, men även där är det få som faktiskt blir godkända.
 
Jag har oerhört svårt för serier överlag, jag har varken tid eller ro att följa nåt sådant. Därför är jag heller inte speciellt uppdaterad, men genom åren är följande nåt jag aldrig förstått vitsen med men som alla andra verkar älska:

Vänner
Game of Thrones
Skam
Big Bang Theory
 
Prison break
Sons of Anarchy
Suits
Braking Bad
Orange is the new Black
Walking Dead (Ok gillade första säsongen sen gick det utför)
Vikings
Black sails

sen finns det oändligt mycket mer. Trots detta så gillar jag serier. De får dock inte vara på 100 säsonger typ

/Diabetikern som en gång i tiden följde Hem till Gården :D
Sons of Anarchy hade jag viss behållning av i ett par tre säsonger. Men sen stod macho mig upp i halsen. Man hade ju alltid Gemma att vila hos men såg klappade hennes karl, vad han nu hette, till henne och då fick jag nog.

Orange is the new black kan jag också lägga till! De var så elaka i fängelset, jag är för blödig för sånt.
 
Spinoff/ännu en tv-tråd.

Två serier som jag aldrig förstod grejen med var:

  • Breaking bad - fick cancerångest samt tyckte bara det var långtråkigt. NÅN liten identifikation vill jag nog gärna känna, men en gubbe som börjar tillverka knark för att dra in pengar inför sin förestående död ... 😴

  • Suits - töntar i kostymer som drog dåliga skämt med dålig tajming.

När jag såg rubriken tänkte jag direkt på exakt samma serier som du. Så tråkiga och med huvudpersoner utan några som helst karaktärsdrag som gör att jag kan sympatisera med dem.
 
Trodde jag var ensam, men här är en till som inte förstår Game of thrones.
Jag har ju hängt med lite i utveckligen hela tiden eftersom många pratar om den. Min summering av serien är att alla har sex med varandra, alla är släkt med varandra och alla dör. :down:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp