Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi såg nyligen I Love LA. Lättsamt, kul, ironiskt. Tror det finns 8 eller 10 avsnitt så relativt snabbtittad. Kanske för flamsig för din smak beroende på vad du menar med flamsig?Här kan vi tipsa varandra om serier!
Skriv seriens namn och var man kan se den.
Just nu har jag absolut inget att se på.
Söker ngt som är någorlunda lättsamt utan att bli flamsigt.
Jag gillade också den jättemycket!Jag gillar/gillade verkligen Sullivan's Crossing, tror jag såg den på Viaplay. Jag tycker den är lättsam, men inte flamsig. Någon annan skulle säkert kunna tycka den är flamsig dock.
Finns dock bara 3 säsonger ute (ännu?).
Vi såg nyligen I Love LA. Lättsamt, kul, ironiskt. Tror det finns 8 eller 10 avsnitt så relativt snabbtittad. Kanske för flamsig för din smak beroende på vad du menar med flamsig?
En av de bästa lite puttrande, trevliga serierna enligt mig är annars Somebody, somewhere.
Den är underbar. Av de jag rekommenderat den till så har alla gillat den. Tre säsonger tror jag finns.
LA-serien är väldigt ny, ligger på HBO.Love LA har jag aldrig hört talas om.
Somebody somwhere kollade jag upp i går men fastnade inte efter att ha läst om handlingen men nu ska jag omvärdera.
Jag gick in och tittade och har sett ett avsnitt av SS. Av ngn anledning fortsatte jag inte.LA-serien är väldigt ny, ligger på HBO.
Men tror du kommer gilla Somebody Somewhere mer. Den är verkligen mysig!