Lilla

Trådstartare
Jag har sett Lie to me, Make it or break it, orange is The new black och breakout kings på Netflix som jag gillar mkt. Tips på vad som kan passa mig? Inte overkligt.
 
Suits, White collar, Gossip Girl, Grace and Frankie är bra allihopa och inte direkt overkliga (om du menar typ övernaturligt och så) nån av dem.

Sen finns det mängder med bra kriminalserier om du gillar det?
 
Suits, White collar, Gossip Girl, Grace and Frankie är bra allihopa och inte direkt overkliga (om du menar typ övernaturligt och så) nån av dem.

Sen finns det mängder med bra kriminalserier om du gillar det?
Suits gillar jag.
Dom flesta kriminalserier gillar jag. Dock inte så råa som Criminal Minds.
 
One Tree Hill - dock tycker jag att den var lite seg dom första avsnitten men blir bra sen
Gossip Girl
90210
Hart of Dixie
Pretty Little Liars - som jag också tyckte var seg i början men nu väntar jag otåligt på att det ska komma nya avsnitt :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: 95johsv
·
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
12 872
Senast: Inte_Ung
·
Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 317
Senast: Rosett
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 278
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp