Seriös sida?

Sv: Seriös sida?

H*n försökte men fick in en hel del fel i texten.

Sen tycker jag inte att sidor med stavfel och "!!!!!!!!!" är seriösa.
 
Sv: Seriös sida?

Hehe. "13 gyllene regler". Jo, men visst... Nä, den sidan tar jag inte alltför seriöst. Alldeles för många stavfel och annat konstigt. Som radbrytningarna tillexmpel.
 
Sv: Seriös sida?

Har inte läst texten nu så vet inte men att någon stavar galer är ju inget som automatiskt är skrivet på lösa grunder.

Vad för radbrytning?

I alla fall som sagt har inte läst infon så kanske är det inte rätt men att man kanske inte kan stava har ju inget om kunnande att göra. Man kan ju vara proffs på kaniner tex, men ändå ha problem med stavning.

Sen kanske hon är en person som utrycker sig med många !!!! ibland. :)

Men som sagt vet inte, tycker bara det är dumt att ta något för oseriöst bara för att stavfel finnes.
 
Sv: Seriös sida?

Hehe, jag kan tydligen inte stava själv heller för den delen. ;)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Någon som handlat på den sidan? Seriös? Kvaliten hur är den?
Svar
1
· Visningar
513
Senast: tgd
·
Hemmet Måste köpa ny toner till min brother dcp 9020 cdw laserskrivare men var 17 ska man handla? Var brukar ni köpa skrivarfärg/toner...
Svar
6
· Visningar
360
Senast: _Elly_
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 233
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
668
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Hat
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp