Serverfel?

Mineur

Trådstartare
Moderator
Ville bara informera om att jag (och flera andra, om man ska tro Störiga saker vi stör oss på-tråden) får upp ganska många meddelanden om serverfel denna morgon. Se screenshot nedan. Det hände både när jag skulle posta ett inlägg och när jag skulle klicka gilla på ett inlägg. Något som behöver undersökas kanske, @Gunnar?

Screenshot 2022-01-18 at 09.44.54.png
 
När jag skrev i den andra tråden trodde jag det var en engångs händelse och då inte hade en tanke på att anmäla det som fel, trodde även det bara var jag som råkade ut för det. 😅
 
När jag skrev i den andra tråden trodde jag det var en engångs händelse och då inte hade en tanke på att anmäla det som fel, trodde även det bara var jag som råkade ut för det. 😅
Det är ok, jag har fortfarande inte läst i den tråden så jag vet inte vilka som skrivit om det där.
Om något händer en enstaka gång kan det vara läge att vänta och se om det upprepar sig innan man rapporterar.
Men ibland kan det vara bra att skriva här om det kanske är något som händer för ett fåtal och kanske en gång eller med långa mellanrum.
Det blir då ofta svårare att hitta vad det beror på, men ibland kan det helt klart hjälpa.
 
Det är ok, jag har fortfarande inte läst i den tråden så jag vet inte vilka som skrivit om det där.
Om något händer en enstaka gång kan det vara läge att vänta och se om det upprepar sig innan man rapporterar.
Men ibland kan det vara bra att skriva här om det kanske är något som händer för ett fåtal och kanske en gång eller med långa mellanrum.
Det blir då ofta svårare att hitta vad det beror på, men ibland kan det helt klart hjälpa.

Det hände hela tiden för mig i morse, i flera olika forumdelar.
 
Det är ok, jag har fortfarande inte läst i den tråden så jag vet inte vilka som skrivit om det där.
Om något händer en enstaka gång kan det vara läge att vänta och se om det upprepar sig innan man rapporterar.
Men ibland kan det vara bra att skriva här om det kanske är något som händer för ett fåtal och kanske en gång eller med långa mellanrum.
Det blir då ofta svårare att hitta vad det beror på, men ibland kan det helt klart hjälpa.
Jag brukar sällan anmäla/rapportera när det hänt en gång, när det blir upprepningar ja då blir det dax.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 860
Senast: Daff
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 123
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
293
Senast: Magnum
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
628
Senast: Emmi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp