karamelldrottningen

Trådstartare
Ursäkta i förväg för något vulgär tråd detta men reagerat på en sak och tänkte höra med er här inne vad ni tänker.
För mig är det ingen stor grej egentligen men känns som att något skaver (haha inte bokstavligen förhoppningsvis men ni fattar)
Jag har bara haft sex med personer som verkligen gillat att bli avsugna/slickade. Och själv älskar jag det vid rätt tillfälle och person!
Även människor jag faktiskt vet väldigt lite om inte ens kommit ihåg namnet på. Någon gång fått en kommentar att du gillar att suga va osv. Men annars inga konstigheter.
Reagerar mer på att den jag är tillsammans med nu och som verkligen känns som ett i så många plan verkar göra en grej av det :confused:
Har stoppat mig vid några tillfällen när jag varit påväg. Nej men han måste vara nyduschad. Nej men inte just nu. Nej…. Osv.
Det här blir ju konstigt. Om han kan slicka av mig när jag inte är nyduschad eller ens nyrakad mm men när det är tvärtom blir det värsta grejen? Det är det jag inte fattar.
Funderar på att ta upp det? Eller ska jag skita i det? Inte så att jag måste nånting har bara inte varit med om det tidigare. Tycker det alltid varit mer tvärtom.
Har frågat om han inte gillar det alls. Men det är tydligen inte det utan han vill vara fräsch innan. Men grejen är att jag tycker inte det stämmer för samma sak även efter bad/dusch.
Jättekonstigt bara fattar inte riktigt.
Har ni varit med om samma eller liknande?
 
Ursäkta i förväg för något vulgär tråd detta men reagerat på en sak och tänkte höra med er här inne vad ni tänker.
För mig är det ingen stor grej egentligen men känns som att något skaver (haha inte bokstavligen förhoppningsvis men ni fattar)
Jag har bara haft sex med personer som verkligen gillat att bli avsugna/slickade. Och själv älskar jag det vid rätt tillfälle och person!
Även människor jag faktiskt vet väldigt lite om inte ens kommit ihåg namnet på. Någon gång fått en kommentar att du gillar att suga va osv. Men annars inga konstigheter.
Reagerar mer på att den jag är tillsammans med nu och som verkligen känns som ett i så många plan verkar göra en grej av det :confused:
Har stoppat mig vid några tillfällen när jag varit påväg. Nej men han måste vara nyduschad. Nej men inte just nu. Nej…. Osv.
Det här blir ju konstigt. Om han kan slicka av mig när jag inte är nyduschad eller ens nyrakad mm men när det är tvärtom blir det värsta grejen? Det är det jag inte fattar.
Funderar på att ta upp det? Eller ska jag skita i det? Inte så att jag måste nånting har bara inte varit med om det tidigare. Tycker det alltid varit mer tvärtom.
Har frågat om han inte gillar det alls. Men det är tydligen inte det utan han vill vara fräsch innan. Men grejen är att jag tycker inte det stämmer för samma sak även efter bad/dusch.
Jättekonstigt bara fattar inte riktigt.
Har ni varit med om samma eller liknande?

Jag hatar det själv, så jag tycker inte att det är konstigt alls. Verkar som att din partner inte heller tycker det är så festligt så om jag vore du så skulle jag skita i det. Du har provat att kommunicera men han verkar inte vara bekväm med att berätta vad det är och det måste såklart vara okej.
 
Jag hatar det själv, så jag tycker inte att det är konstigt alls. Verkar som att din partner inte heller tycker det är så festligt så om jag vore du så skulle jag skita i det. Du har provat att kommunicera men han verkar inte vara bekväm med att berätta vad det är och det måste såklart vara okej.
Ja du har kanske rätt! Jag vet faktiskt inte. Har under hela denna tiden sugit av honom två gånger tror jag och då har han njutit. Men det har varit korta stunder. Och har hela tiden märkt av att det är nåt. Så här i efterhand kanske han inte känns sig helt bekväm med ens de gångerna. Jag vet inte.
 
Det som gör det svårt är väl om man säger en sak och kroppen en annan. Det gör mig förvirrad. Har noll problem att den andre inte vill göra något eller att jag ska göra något men då vill jag ha lite tydlighet helst. Just nu är jag mest förvirrad
 
Det som gör det svårt är väl om man säger en sak och kroppen en annan. Det gör mig förvirrad. Har noll problem att den andre inte vill göra något eller att jag ska göra något men då vill jag ha lite tydlighet helst. Just nu är jag mest förvirrad

Fast va? Han stoppar dig och ger lite vaga förklaringar till varför han inte vill. Även om det är vaga förklaringar så är det väl solklart att man inte försöker utföra något en annan person ger tveksamma signaler till?
 
Vi är kanske båda lite dåliga på att prata om sex rent konkret. Kanske där det skaver mest?
Och vi båda vill ge mest. Jag har ju fått backa en del där
 
Nä men ibland kanske man inte vill?
Jag är väldigt osäker i mig själv och tankarna kan förstöra allt för mig. Och då måste jag få säga nej.
De kan vara att jag inte kan slappna av och då går de inte. Och det har inget med min partner att göra oftast utan om mig.
(min dag, dusch eller ej, rakad eller ej, nån finne, känner mig fet mm mm mm)
 
Nä men ibland kanske man inte vill?
Jag är väldigt osäker i mig själv och tankarna kan förstöra allt för mig. Och då måste jag få säga nej.
De kan vara att jag inte kan slappna av och då går de inte. Och det har inget med min partner att göra oftast utan om mig.
(min dag, dusch eller ej, rakad eller ej, nån finne, känner mig fet mm mm mm)
Har absolut förståelse om man inte alltid vill :)
Dagarna/veckorna ser ju så olika ut. Jag pendlar tex betydligt mer i humör och lust än vad han gör.
 
Om han stoppar dig när du försöker tycker jag du ska låta bli och inte fortsätta försöka. Om du tycker det är oklart tycker jag du ska fråga honom, förslagsvis i en neutral situation när ni inte har sex och på ett öppet sätt.
 
Men det betyder väl inte att han per automatik är bekväm med det alla gånger? Blir ärligt talat lite provocerad. Låt honom ta initiativ till det istället om han nu skulle få lust.
Jag har slutat ta initiativ till just det ”momentet” nu på senaste men tänker också att det är märkligt hela grejen. Möjligen jag överanalyserar.
 
Om han stoppar dig när du försöker tycker jag du ska låta bli och inte fortsätta försöka. Om du tycker det är oklart tycker jag du ska fråga honom, förslagsvis i en neutral situation när ni inte har sex och på ett öppet sätt.
Jag har självklart slutat vid de tillfällena och sagt förlåt! Då har han kontrat med nej säg inte förlåt jag… osv
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 061
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 694
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 939
Senast: MiaMia
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 805
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp