Förtjänar inget grattis eftersom det inte stämmer med en vecka. Är väldigt förvirrad. Drack antingen i måndags eller i tisdags. Tror inte båda dagarna. Borde jag ha kommit ihåg. Vet att jag varit helt nykter onsdag, torsdag, fredag, lördag och idag.

Edit: ser nu när jag läste vad jag skrev tidigare att det gått en vecka. Men alltså :mad:
Blir så trött på mig själv.

En arbetsvecka i alla fall ;) Jag tror det är väldigt viktigt att våga ge sig själv cred och fira även små segrar. Se tillbaka, hur länge sedan är det inte du var nykter såhär många dagar i streck bara för att du ville det? Alla steg framåt är stora, även de små. Du vet hur man säger om att inte sparka på den som ligger. Du ligger nu, så sträck ut en hand och hjälp dig själv upp.
 
Jättebra! Angående din mamma så tror jag det är viktigt att hon vet. Om du inte vill göra henne orolig så behöver du ju inte berätta allting nu, men säg åtminstonde det samma som du gjorde till killen, att du vill sluta dricka, så hon inte råkar omedvetet stjälpa din framgång. ❤
 
Nu har det iaf fått en vecka! Om inte annat snart om några timmar.
Gårdagen var ja jag vet inte ens hur jag ska beskriva den men var verkligen kaos. Började bra för att sedan spåra ur fullständigt. Gjorde illa mig på praktiken och fick söka upp akutvård. Sedan funkade liksom ingenting. Bankomatkortet slutade fungera och bara allt blev kaos. Mobilen laddade ur och hade glömt laddaren hemma. Har alltid en i bilen men inte just nu av någon dum anledning.
Jag hittade ingenstans trots GPS och tappade det fullständigt i omgångar. Vid något tillfälle smet jag in i en trappuppgång när någon gick ut bara för att gråta där.

Denna dagen har varit bättre som tur är.
 
Min kropp beter sig konstigt. Ikväll ganska nyligen drack jag lite alkoholfri glögg. För att det är gott. Tänkte det måste ju vara ok. La in mat i ugnen. Men efter ett tag blev jag jätteillamående och fick springa till toaletten.
Så bara ta ut maten från ugnen igen. Ska försöka äta imorgon lite mer.
Är det normalt bli så här illamående bara sådär? Brukar ju inte bli det. Fattar ingenting.
 
Min kropp beter sig konstigt. Ikväll ganska nyligen drack jag lite alkoholfri glögg. För att det är gott. Tänkte det måste ju vara ok. La in mat i ugnen. Men efter ett tag blev jag jätteillamående och fick springa till toaletten.
Så bara ta ut maten från ugnen igen. Ska försöka äta imorgon lite mer.
Är det normalt bli så här illamående bara sådär? Brukar ju inte bli det. Fattar ingenting.
Försök få i dig något ikväll också är mitt tips, även om det bara är en hårdbrödmacka eller liknande, annars finns stor risk att du mår illa imorgon också tänker jag.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 134
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 724
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 973
Senast: MiaMia
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 810
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp