Sexleksaker!

YaHilweh

Trådstartare
Jag vill uppgradera min låda, så ge mig tips. Vad har ni och vad är bra?!
Jag köpte för några dagar sedan en från Fifty shades of grey serien, en jag blev tipsad om i butik.

Jösses :love::o

Men jag vill ha mer tips!
 
För mig funkar satisfyer inte alls bra... Enda som funkar för mig är ägg med kraftfull vibration, men alla är vi olika!
 
Är det värt att lägga lite mer pengar på, eller funkar en billig minst lika bra? :p

Jag köpte min när sinful (nätbutik som drivs av kvinnor) hade rea, tror knappt jag betalade 300kr med frakt. Lätt värt. Den heter satisfyer pro 2 next generation.
Jag gillade den inte alls de första två-tre användningarna men då hade jag den utan glidmedel. När jag använde glid (som det rekommenderas) blev det en helt annan sak :o
 
Jag köpte en satysfier och det är nog den sämsta leksaken jag har köpt, och då har jag provat en hel del olika varianter. Det hela hänger på att man kan vara HELT stilla till 100%, för minsta man rör sig så tappar apparaten sugen och känslan blir eh ja, inte alls nåt speciellt. Och det är om man ens får till suget till att börja med, vilket jag oftast inte får.

Detta kan säkert ha med anatomi att göra till viss del. Jag har en väldigt liten klitoris, kanske kan det vara därför?

För mig är den helt värdelös iaf och ligger och skräpar, surt när den kostade 1600 kr.
 
Gammal tråd, men tips kommer här!
Screenshot_20210303-163211_Chrome.jpg
 
Jag varierar satisfyer och denna rabbit!
Min satisfyer börjar dock få lite dåligt med batteritid 😒 tycker jag får ladda den ofta (och det är sjukt störigt när batteriet tar slut precis innan jag kommer 🤦‍♀️)... Köpte rabbiten när de hade 25%, den är lite I dyraste laget annars tycker jag.
Screenshot_2021-03-03-16-46-28-384_com.android.chrome.jpg
 
Jag köpte en satysfier och det är nog den sämsta leksaken jag har köpt, och då har jag provat en hel del olika varianter. Det hela hänger på att man kan vara HELT stilla till 100%, för minsta man rör sig så tappar apparaten sugen och känslan blir eh ja, inte alls nåt speciellt. Och det är om man ens får till suget till att börja med, vilket jag oftast inte får.

Detta kan säkert ha med anatomi att göra till viss del. Jag har en väldigt liten klitoris, kanske kan det vara därför?

För mig är den helt värdelös iaf och ligger och skräpar, surt när den kostade 1600 kr.
Jag vet att inlägget är gammalt men prova med glid så får du till vaacumet mycket enklare och den släpper inte lika lätt om du rör dig.
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 314
Senast: MiaMia
·
Samhälle Så var det dags för den årliga plågan och ångesten hos våra fyrfota vänner över det helvete som fyrverkerier innebär. Hur förbereder ni...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
5 306
Senast: Sel
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 112
Senast: LiviaFilippa
·
IT & mobiler Är det någon som har bra tips på en slimmad app för anodroid för att göra anteckningar över tid? Jag har börjat väga mig lite mer...
Svar
6
· Visningar
393
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp